ابلاغ دستورالعمل جامع اربعین حسینی (ع) در آینده ای نزدیک

به گزارش سبزا، جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا از ابلاغ دستور العمل جامع اربعین حسینی (ع) در آینده ای نزدیک خبرداد.

ابلاغ دستورالعمل جامع اربعین حسینی (ع) در آینده ای نزدیک

به گزارش خبرنگاران، سردار محسن فتحی زاده در جلسه قرارگاه اربعین حسینی (ع) ناجا به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در این رابطه اشاره و اظهار کرد: حدود 40 روز تا شروع کنگره عظیم اربعین حسینی (ع) باقی مانده است؛ مراسم امسال چند ویژگی ممتاز نسبت به دیگر سال های قبل دارد که بر ماموریت های ناجا تاثیر گذار است.

وی ادامه داد: لغو قطعی ویزا (از اول ماه محرم تا انتها ماه صفر)، بازگشایی مرز خسروی و تقارن اربعین حسینی (ع) با هفته ناجا از جمله ویژگی های ممتاز اربعین حسینی (ع) در امسال است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه امیدواریم با انجام کارهای عملیاتی، مرز خسروی برای عبور زائران بازگشایی گردد،گفت: با توجه به تقارن اربعین حسینی(ع) با هفته ناجا (8 مهرماه شروع عملیات اربعین و 11 مهر شروع هفته ناجا)، ظرفیت های بسیار زیادی اعم از امکانات و نیرو در مرزها مستقر می گردد.

وی به پیش بینی افزایش جمعیت زائران اربعین در امسال اشاره و بیان نمود: درصدد هستیم تمامی مسائل سال گذشته را پیگیری و برطرف کنیم و این موضوع همچنان با قوت در قرارگاه ادامه دارد.

این مقام ارشد انتظامی به هماهنگی های لازم با ستادکل نیروهای مسلح به منظور استفاده از ظرفیت های موجود برای تسهیل تردد و خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین اشاره و بیان نمود: دستورالعمل جامع اربعین حسینی (ع) ناجا در آینده ای نزدیک به کلیه رده ها ابلاغ می گردد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار فتحی زاده در انتها گفت: از سوی فرماندهان استان های مربوطه اقدامات مطلوبی برای برطرف مسائل موجود به منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم اربعین انجام شده و همچنین مکاتباتی با استانداران در این راستا انجام شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 344

به "ابلاغ دستورالعمل جامع اربعین حسینی (ع) در آینده ای نزدیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ دستورالعمل جامع اربعین حسینی (ع) در آینده ای نزدیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید