اجرای پروژه های کوچک مقیاس لازمه تحول در محلات است

به گزارش سبزا، خبرگزاری خبرنگاران- اجرای پروژه های کوچک مقیاس گامی برای باز پیرایی شهر و تغییر و تحول در محله ها است.

اجرای پروژه های کوچک مقیاس لازمه تحول در محلات است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر پس از بازدید از محله گلابدره در نشست مشترک با سید حمید موسوی شهردار و برخی از مدیران شهری این منطقه و جمعی از معتمدین محلی با اشاره به برخی از مسائل شهری و موارد مورد درخواست شهفرایندان گفت: گلاب دره درمحدوده منطقه یک و از جمله دره های ییلاقی خوش آب وهوا و گردشگری تهران محسوب می گردد اما ساکنان با مسائل و کمبودهای فراوانی دست به گریبان هستند و باید نیازها و مطالبات واقعی مردم تامین گردد.

امانی توضیح داد: در محله گلابدره مسائلی چون عدم وجود سیستم فاضلاب، تهیه کنتور برق، تغییر پهنه، کاربری، سطح اشغال و ارتفاع در ساخت و سازها، وجود پله و شیب زیاد، ساخت و سازهای غیرمجاز، تخلیه نخاله های ساختمانی در جهت رودخانه، مشکل پارکینگ و عدم امکان استفاده شهفرایندان از سوله بحران و زمین چمن از مواردی است که مورد درخواست شهفرایندان این محله است.

شهردار منطقه یک نیز ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص موارد و موضوعات مطرح شده گفت: بافت فرسوده، عرض کم معابر، وجود بناهای ناپایدار، ریزدانگی قطعات و میل به تخلفات ساختمانی از ویژگی های این محله است که موضوعات خاصی را در حوزه مدیریت شهری ایجاد می نماید که امیدواریم با پروژه های محلی که برگرفته از انتظارات برحق ساکنان است بتوانیم نیازها و مطالبات واقعی مردم را به اجرا برسانیم.

وی اضافه کرد: شهرداری مجوزهای لازم برای حفاری جهت ایجاد سیستم فاضلاب شهری را صادر نموده و به وسیله شورای تامین شهرستان شمیرانات نیز کار را پیگیری می نماید، در خصوص تغییر پهنه در این محله مکاتباتی با معاونت شهرسازی شهرداری تهران صورت گرفته، در خصوص برخورد با تخلفات ساختمانی با توجه به تهدیداتی که برای حقوق عمومی ایجاد می نماید، حمایت شهفرایندان و معتمدین در اجرای آراء ماده صد مورد انتظار است.

موسوی با اشاره به شیب بالای 30 درصد معابر گلابدره بیان داشت: اقدامی که در این مورد قابل انجام است کم نمودن ارتفاع پله ها و نصب نرده بر آن ها است که در دستور کار قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است در این برنامه عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه شهردار منطقه یک و معاونین فنی و عمرانی و ترافیک این منطقه از فرایند اجرای پروژه میدانگاه صالحیه در میدان تجریش بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1816

به "اجرای پروژه های کوچک مقیاس لازمه تحول در محلات است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای پروژه های کوچک مقیاس لازمه تحول در محلات است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید