اردوغان: حدود 250 هزار پناهجوی سوری از ادلب به سوی ترکیه می آیند

به گزارش سبزا، اردوغان یکشنبه گذشته به اروپایی ها هشدار داد که کشورش به تنهایی با موج جدید پناهجویان سوری که با تشدید درگیری در ادلب از کشورشان فرار می نمایند روبرو نخواهد شد.

اردوغان: حدود 250 هزار پناهجوی سوری از ادلب به سوی ترکیه می آیند

بهترین تجربه سفر را با سفر ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

رئیس جمهوری ترکیه امروز (پنجشنبه) گفت، حدود 250 هزار پناهجو هم اکنون از منطقه ادلب در شمال غرب سوریه در حال فرار به سوی ترکیه هستند و آنکارا در کوشش است تا مانع عبور آنها از مرزها گردد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در نشستی در آنکارا اظهار کرد: حدود 200 الی 250 هزار مهاجر به سمت مرزهای ما گریخته اند. ما کوشش می کنیم با بعضی تدابیر مانع ورود آنها شویم. این کار آسانی نیست بلکه سخت است، آنها نیز انسان هستند.

اردوغان یکشنبه گذشته به اروپایی ها هشدار داد که کشورش به تنهایی با موج جدید پناهجویان سوری که با تشدید درگیری در ادلب از کشورشان فرار می نمایند روبرو نخواهد شد.

از 16 دسامبر 2019 دهها هزار سوری از بیم افزایش حملات هوایی به معره نعمان در استان ادلب به سمت اراضی ترکیه فرار نموده اند.

ترکیه میزبان حدود 3.7 میلیون پناهجوی سوری است که بیشترین میزان از پناهجویان در دنیا محسوب می گردد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 686

به "اردوغان: حدود 250 هزار پناهجوی سوری از ادلب به سوی ترکیه می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان: حدود 250 هزار پناهجوی سوری از ادلب به سوی ترکیه می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید