استفاده از تمام ظرفیت کارکنان مخابراتی در پیشبرد شرکت مخابرات ایران

به گزارش سبزا، مدیر شرکت مخابرات ایران گفت که میخواهد برای پیشبرد برنامه های جاری این شرکت، از تمام توان نیروهای خود استفاده کند.

استفاده از تمام ظرفیت کارکنان مخابراتی در پیشبرد شرکت مخابرات ایران

به گزارش ، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: به منظور استفاده حداکثری و بهره گیری از توان و تخصص نیرو های شاغل در مناطق مخابراتی در پیشبرد برنامه های جاری شرکت، مقرر شد معاونین و مدیران ستادی نفرات موردنظر را در تمام مناطق مخابراتی در موضوعات ابلاغی حوزه ستاد، انتخاب و به معاونت راهبرد اعلام کنند.

سید مجید صدری با اشاره به اهمیت اجرایی شدن پروژه های تعریف شده در حوزه ستادی شرکت مخابرات، توضیح داد: به منظور ارتباط سریع تر، نتیجه گیری بهتر و همچنین افزایش بهره وری برنامه های جاری، از توانمندی همکاران مناطق مخابراتی در پیگیری و به نتیجه رساندن امور مهم حوزه ستادی استفاده می گردد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اضافه نمود: تقویت ارتباط صف و ستاد، به خصوص در پروژه های مهم و فوری که احتیاج به همت جمعی در سراسر کشور دارد، با اجرای این برنامه تا درصد بالایی محقق می گردد.

  • دسترسی به جزئیات قبوض توسط بخش مخابرات من امکان پذیر شد

سیدمجید صدری به همین دلیل از تمام مدیران و کارکنان خواست تا علاوه برانجام شایسته وظایف محوله روزانه، در مواردی که مربوط به تکمیل دقیق و جامع پروژه های حوزه ستادی است، با همت و کوشش جهادی، حداکثر همکاری را به منظور رسیدن به نتایج مطلوب انجام دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1181

به "استفاده از تمام ظرفیت کارکنان مخابراتی در پیشبرد شرکت مخابرات ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از تمام ظرفیت کارکنان مخابراتی در پیشبرد شرکت مخابرات ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید