برگزاری 2700 تجمع اعتراضی علیه محدودیت ها در آلمان از شروع شیوع کرونا

به گزارش سبزا، دولت فدرال آلمان در پاسخ به درخواست فراکسیون حزب چپ مجلس این کشور از برگزاری بیش از 2700 تجمع اعتراضی ضد محدودیت ها از شروع بحران کرونا در این کشور خبر داده است.

برگزاری 2700 تجمع اعتراضی علیه محدودیت ها در آلمان از شروع شیوع کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه تاگس اشپیگل، دولت فدرال آلمان اعلام نموده که از آگوست سال 2020 در سراسر آلمان بیش از 2700 تجمع اعتراضی علیه اقدامات کرونایی برگزار شده است.

آر ان دی آلمان با استناد به پاسخ دولت فدرال آلمان به یک درخواست فراکسیون حزب چپ نوشته است که از این اعتراضات تنها 28 مورد از طرف گروه های افراطی برگزار شده است.

دولت فدرال آلمان البته اعلام نموده که شواهدی تا حدودی تایید نشده درباره بیش از 2700 تجمع اعتراضی علیه محدودیت های کرونایی در اختیار دارد.

دولت فدرال آلمان در طول یک سال و چند ماهی که از دوران بحران کرونا می گذرد محدودیت های زیادی را برای مهار آن اعمال نموده که این مسئله شرایط سختی را برای شهروندان ایجاد کرد.

نتایج جدیدترین نظر سنجی هم نشان می دهد که کرونا زندگی جوانان را به شدت تحت تاثیر قرار داده است. بر این اساس حدود 64 درصد شهروندان آلمانی زیر 30 سال زندگی خود را بدتر از 12 تا 14 ماه گذشته ارزیابی نموده اند. بخصوص زنان و دختران از بحران کرونا رنج می برند و برای 71 درصد آن ها زندگی در این دوران در راستا منفی تغییر نموده است. در بین جوانان 58 درصد چنین دیدگاهی داشتند.

البته این دیدگاه در بین سنین مختلف متفاوت بود و در بین سنین 16 تا 19 سال 81 درصد شهروندان بر این عقیده بودند که زندگی آن ها بدتر شده است. بیش از نیمی از افراد زیر 30 سال هم بیش از یک سال پیش احساس اندوه و افسردگی می کردند. 52 درصد هم از نارامی های درونی سخن گفتند. بخصوص زنان جوان چنین وضعیتی داشتند و 63 درصد آن ها در این باره شکایت داشتند و

بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال در آلمان 3618314 نفر به کرونا مبتلا شده و 87204 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

مقامات برلین هم برگزاری اعتراضات علیه اقدامات کرونایی که قرار بود حدود 16 هزار نفر در آن شرکت نمایند را ممنوع اعلام کردند. پلیس درباره ممنوعیت این اعتراضات توضیحی نداد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1595

به "برگزاری 2700 تجمع اعتراضی علیه محدودیت ها در آلمان از شروع شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری 2700 تجمع اعتراضی علیه محدودیت ها در آلمان از شروع شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید