تعداد مبتلایان به کرونا در چین صفر شد

به گزارش سبزا، مقامات بهداشتی چین روز دوشنبه اعلام کردند هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته در داخل این کشور ثبت و گزارش نشده و موارد ابتلا به صفر رسیده است.

تعداد مبتلایان به کرونا در چین صفر شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

با این حال کمیسیون بهداشت ملی چین در گزارش روزانه خود بیان کرد که چهار مورد وارداتی از جمله سه مورد در استان سیچوان و دیگری در شانگهای گزارش شده است.

این کمیسیون همچنین با اعلام اینکه یک مورد مشکوک وارداتی هم در شانگهای شناسایی شده است بیان کرد در 24 ساعت گذشته هم هیچ فردی به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست نداده است.

صفر شدن آمار ابتلا در چین در شرایطی است که این کشور در روزهای گذشته چند مورد از ابتلا را اعلام نموده بود.

شیوع ویروس کرونا معروف به کووید 19 برای نخستین بار اواسط ماه دسامبر (24 آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین بعد از انجام یک سری تحقیقات، در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی ماه 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین بیان کرد.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا تا صبح امروز دوشنبه در سراسر دنیا، به 7 میلیون و 86 هزار نفر رسیده که 406 هزار تن آنها فوت شده و سه میلیون و 459 هزار تن هم بهبود یافته و بقیه همچنان با این بیماری درگیر هستند.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1006

به "تعداد مبتلایان به کرونا در چین صفر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد مبتلایان به کرونا در چین صفر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید