شینهوا: مقاومت ایرانیان با تحریم نمی شکند

به گزارش سبزا، پکن- خبرنگاران- خبرگزاری رسمی چین گزارش کرد مردم ایران هرگز تسلیم تحریم های آمریکا نمی شوند و تصمیم گیری های اخیر دولت ایران در برابر واشنگتن را منطقی و طبیعی می دانند.

شینهوا: مقاومت ایرانیان با تحریم نمی شکند

به گزارش خبرنگاران شینهوا روز جمعه در مطلبی تحلیلی نوشت شماری از شهروندان ایرانی در مصاحبه های خود با این خبرگزاری خاطر نشان کرده اند که به رغم همه فشارها آنها به خمایت از دولت خود ادامه خواهند داد.

گزارش خاطر نشان می کند که این شهروندان تاکید کرده اند برای شرایط سخت سیاسی و اقتصادی آماده هستند و تردید ندارند که تحریم ها به نتیجه دلخواه آمریکا نخواهد انجامید.

این گزارش از قول یکی از شهروندان ایران به نام رفعتی از مدیران یک شرکت تبلیغاتی در تهران آورده است: ما سال ها تجربه تحریم داریم برای هر فشار اقتصادی آماده هستیم ولی تسلیم آمریکا نمی شویم و به زندگی خود در لوای تحریم ها ادامه خواهیم داد.

او به شینهوا گفت که دولت ایران روز چهارشنبه تصمیمات تازه خود را درباره توافق هسته ای سال 2015 میلادی گفت این تصمیم ها طبیعی و منطقی است.

وی به خبرگزاری چین گفت هر روز امید مردم بیشتر می شود آنها می دانند که زیر بار تحریم قد خم نخواهند کرد مردم ایران می دانند که آمریکا برجام را به خطر انداخته است.

شینهوا به نقل از لیلا 25 ساله و دانشجوی رشته حقوق دانشگاه تهران هم آورده است: ما از تصمیمات دولت ایران در برابر آمریکا حمایت می کنیم و حتی فکر می کنیم که خیلی زودتر از اینها باید چنین کارهایی انجام می شد.

او با اشاره به اینکه هرگز ملت ایران تسلیم تحریم ها و فشارهای آمریکا نخواهد شد، گفت: هر چقدر آمریکا بیشتر به ایران فشار بیاورد، تصمیماتی از این دست با اقتدار بیشتری اتخاذ خواهد شد آمریکا به اهدافش در ایران دست نخواهد یافت.

آساق**231**1904**

منبع: ایرنا
انتشار: 28 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 197

به "شینهوا: مقاومت ایرانیان با تحریم نمی شکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شینهوا: مقاومت ایرانیان با تحریم نمی شکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید