مجوز مرز هوایی در رامسر صادر می گردد؟

به گزارش سبزا، خبرنگاران/مازندران مدیرکل فرودگاه های استان مازندران به تشریح نحوه پیگیری برای مجوز برقراری مرز هوایی خارجی در فرودگاه شهدای رامسر پرداخت.

مجوز مرز هوایی در رامسر صادر می گردد؟

سعدالله وطن خواه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری برای مجوز برقراری مرز هوایی خارجی در فرودگاه شهدای رامسر، اظهار کرد: در صدد گرفتن مجوز مرز هوایی در رامسر هستیم.

وی اضافه نمود: در ارتباط با این موضوع، پیگیری ها و مکاتبات اجرا شده و یک سری مستندات به سازمان هواپیمایی و وزارت کشور ارسال شده که باید فرایند زمانی طی گردد.

مدیرکل فرودگاه های مازندران بیان نمود: امیدواریم این مجوز به زودی صادر گردد که در این زمینه امیدواری وجود دارد.

وطن خواه با اشاره به پیگیری راه اندازی مرز هوایی در فرودگاه شهدای نوشهر، اضافه نمود: راه اندازی مرز هوایی در فرودگاه شهدای نوشهر ازطریق فرمانداری پیگیری شده اما از فرودگاه شهدای رامسر زمانبرتر خواهد بود.

مهندس وطن خواه در ارتباط با شرایط پروازها در فرودگاه های شهدای ساری ، شهدای نوشهر و شهدای رامسر، یادآور شد: باتوجه به فصل زمستان پروازها باتوجه به تقاضا نوسان دارد و در مقاطح مختلف زمانی کم و زیاد می گردد ولی در مجموع روال عادی پروازها برقرار است.

وی با تاکید بر توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی در فرودگاه های مازندران، اظهار داشت: در طول هفته 88 پرواز در فرودگاه شهدای ساری، 18 پرواز در فرودگاه شهدای رامسر و 8 تا 12 پرواز در فرودگاه شهدای نوشهر انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1936

به "مجوز مرز هوایی در رامسر صادر می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز مرز هوایی در رامسر صادر می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید