نفت مسجد سلیمان 0 - پرسپولیس 0؛ تیر دروازه مانع پیروزی شاگردان گل محمدی

به گزارش سبزا، خبرگزاری خبرنگاران- پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل رضایت دادند.

نفت مسجد سلیمان 0 - پرسپولیس 0؛ تیر دروازه مانع پیروزی شاگردان گل محمدی

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به خاتمه رسید. در نیمه اول یک پنالتی برای پرسپولیس گرفته شد که سیامک نعمتی توپ را به تیر دروازه زد. با این تساوی پرسپولیس 5 امتیازی شد و نفت نیز 3 امتیازی شد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی، مهدی شیری(از نیمه دوم احسان پهلوان)، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک(از نیمه دوم وحید امیری) ، احمد نوراللهی، بشار رسن(از دقیقه 79 آرمان رمضانی)، سیامک نعمتی و مهدی عبدی(از دقیقه 79 علی شجاعی)

ترکیب نفت مسجدسلیمان: احمد گوهری، مجتبی مقتدایی، مصطفی ناییج پور، بهروز نوروزی فرد، سجاد جعفری(از دقیقه 87 مهدی ایزدی)، محمد بلبلی(از دقیقه 80 عباس بوعذار)، محمد مهدی احمدی، محمد مهدی محبی(از دقیقه 70 فرید بهزادی کریمی)، نیما انتظاری، میثم تهی دست، ساسان حسینی(از دقیقه 89 مهران امیری)

دقایق حساس:

دقیقه 14: ارسال انتظاری از کرنر و ضربه سر نائیج پور به شکل خطرناکی از کنار تیرک عمودی دروازه پرسپولیس عبور کرد.

دقیقه 21: ارسال سعید آقایی از جناح چپ را سیامک نعمتی برای مهدی عبدی کاشت که شوت روی پای او به تور کنار دروازه نفت مسجدسلیمان برخورد کرد.

دقیقه 23: حمله خطرناک نفت مسجدسلیمان از سمت راست زمین و توپ ارسالی به محوطه جریمه با دفع ناقص مدافعان پرسپولیس به جعفری رسید که شوت زمینی این بازیکن را حامد لک جمع کرد.

دقیقه 28: اشتباه در خط دفاعی پرسپولیس موجب شد تا توپ به ساسان حسینی برسد که شوت روی پای این بازیکن را حامد لک با واکنش خود به کرنر فرستاد.

دقیقه 34: ارسال بلبلی و ضربه سر نائیج پور ثمری نداشت و به بیرون رفت.

دقیقه 38: ارسال در عرض و زمینی مهدی شیری را مهدی عبدی با پاس پشت پای استثنایی در محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان به بشار رسن رساند که در ادامه برخورد احمد گوهری با هافبک عراقی پرسپولیس با نظر اشکان خورشیدی پنالتی تشخیص داده شد.

دقیقه 39: پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس را سیامک نعمتی به سمت چپ خود زد که توپ به تیرک عمودی دروازه نفت مسجدسلیمان اصابت کرد و دفع شد.

دقیقه 77: بشار رسن بهترین فرصت برای گلزنی از پشت محوطه جریمه را داشت که شوت پای چپ او بی دقت بود و به بیرون رفت.

دقیقه 89: علی شجاعی فرصت خوب گلزنی برای پرسپولیس روی توپ ارسالی از سمت راست زمین را هدر داد و ضربه سر این بازیکن را گوهری با واکنش خوبی دفع کرد.

دقیقه 90: ضربه سر آرمان رمضانی روی سانتر شجاعی از کرنر ثمری نداشت و به اوت رفت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1304

به "نفت مسجد سلیمان 0 - پرسپولیس 0؛ تیر دروازه مانع پیروزی شاگردان گل محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفت مسجد سلیمان 0 - پرسپولیس 0؛ تیر دروازه مانع پیروزی شاگردان گل محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید