واکسن چین علیه کرونا آخر سال می رسد

به گزارش سبزا، کمیسیون نظارت و مدیریت دارایی های دولتی چین در تازه ترین بیانیه خود اعلام نموده است: واکسن ساخت این کشور تا سرانجام سال یا اوایل سال 2021 آماده عرضه خواهد بود.

واکسن چین علیه کرونا آخر سال می رسد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از وبسایت news18، کمیسیون نظارت و مدیریت دارایی های دولتی چین (SASAC) در تازه ترین بیانیه خود اعلام نموده است: واکسن ساخت این کشور تا سرانجام سال یا اوایل سال 2021 آماده عرضه خواهد بود.

این کمیسیون در پستی در وی چت اظهار داشت یک واکسن ویروس کرونای ساخت این کشور احتمالاً تا سرانجام امسال به بازار عرضه می گردد.

واکسن های موسسه محصولات بیولوژیکی ووهان و انستیتوی محصولات بیولوژیکی پکن وارد آزمایشات بالینی فاز دوم شده اند و هر دو گروه به گروه دارویی دولتی Sinopharm وابسته هستند.

کمیسیون نظارت و مدیریت دارایی های دولتی چین در یک پست در رسانه های اجتماعی گفت: واکسن کروناویروس ساخته شده توسط چین می تواند تا سرانجام سال آماده عرضه به بازار گردد.

خط فراوری موسسه محصولات بیولوژیکی پکن ظرفیت فراوری سالانه 100 تا 120 میلیون دوز واکسن را خواهد داشت.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 977

به "واکسن چین علیه کرونا آخر سال می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن چین علیه کرونا آخر سال می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید