کیت فوری غربالگری کرونا تا هفته آینده در برج فناوری به فراوری انبوه می رسد

به گزارش سبزا، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از فراوری انبوه کیت فوری غربالگری کرونا تا هفته آینده در مجتمع بین المللی فناوری اطلاع داد.

کیت فوری غربالگری کرونا تا هفته آینده در برج فناوری به فراوری انبوه می رسد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، افشین زرقی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در برنامه رادیویی صبح و مصاحبه، با اشاره به امضای تفاهم نامه کلی این دانشگاه با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مبنی بر گسترش همکاری های علمی گفت: ما به حمایت مادی و معنوی ستاد در حوزه های فناوری سلامت، میانبر های تحقیقاتی خواهیم زد و زمان رسیدن به محصولات پژوهشی هدفمند را شتاب خواهیم داد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بحران کرونا را با وجود همه محدودیت ها بر جامعه، اما شروع خوبی برای ارتباط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) دانست و اضافه کرد: ما در این مدت از شش محصول فناورانه شامل دو کیت معتبر، یک گیت هوشمند ضدعفونی کننده، یک دستگاه فراوری ازون و دو سامانه مدیریت بیماران کووید رونمایی کردیم و با حمایت مادی ستاد، این محصولات را به چرخه فراوری راهنمایی خواهیم کرد.

عضو ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا با اشاره به احداث مجتمع بین المللی فناوری در مکانی به وسعت 9500 متر گفت: شرکت های دانش بنیان بعد از تأیید ما در این مکان مستقر می شوند و به فراوری انبوه می رسند. به عنوان مثال کیت تشخیص فوری و غربالگری افراد از هفته آینده در این برج فناوری به فراوری انبوه خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 927

به "کیت فوری غربالگری کرونا تا هفته آینده در برج فناوری به فراوری انبوه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیت فوری غربالگری کرونا تا هفته آینده در برج فناوری به فراوری انبوه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید