4 کشتی گیر اعزامی به جام علی اف، راهی جام یاشاردوغو شدند

به گزارش سبزا، تهران (پانا) - با اعلام سخنگوی فدراسیون کشتی، 4 کشتی گیر که قرار بود به جام علی اف اعزام شوند، راهی جام یاشاردوغو شدند.

4 کشتی گیر اعزامی به جام علی اف، راهی جام یاشاردوغو شدند

سخنگوی فدراسیون کشتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: علیرغم پیگیری های فراوان از سوی فدراسیون کشتی به علت وجود بعضی مسائل شخصی و دانشجویی، فرآیند دریافت ویزا ابوالفضل حاجی پور در وزن 65 کیلوگرم، بهمن تیموری در وزن 79 کیلوگرم و عباس فروتن در وزن 125 کیلوگرم برای حضور در جام علی اف روسیه با تأخیر روبرو و در نهایت ویزا برای این نفرات صادر نشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این کشتی گیران می بایست در این رقابت ها بعنوان چرخه انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت های جهانی 2021 نروژ شرکت می کردند، فدراسیون تصمیم گرفت این نفرات را به جام یاشاردغو اعزام کند.

سخنگوی فدراسیون کشتی توضیح داد: بنا بر این فدراسیون کشتی رایزنی های های خود را به جهت دریافت فوری پاسپورت کشتی گیران از سفارت انجام و در نهایت شب گذشته پیروز شد تا مدارک کشتی گیران را دریافت نماید.

امامی افزود: بعلاوه با توجه به لزوم انجام چرخه انتخابی، فدراسیون تصمیم گرفت تا حمیدرضا زرین پیکر در وزن 79 کیلوگرم هم ، به علت رقابت با بهمن تیموری، راهی جام یاشاردوغو گردد.

وی در خاتمه گفت: با تمهیدات و پیش بینی هایی که فدراسیون کشتی انجام داد، بلافاصله بلیط این چهار کشتی گیر برای حضور در جام یاشاردغوی ترکیه تهیه شد و صبح امروز همراه با سایر نفرات راهی استانبول ترکیه شدند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1665

به "4 کشتی گیر اعزامی به جام علی اف، راهی جام یاشاردوغو شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 کشتی گیر اعزامی به جام علی اف، راهی جام یاشاردوغو شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید