استفاده از استارت آپ ها برای رشد و توسعه صنایع دستی کشور

به گزارش سبزا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب از نمایشگاه دائمی صنایع دستی واقع در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بازدید کرد.

استفاده از استارت آپ ها برای رشد و توسعه صنایع دستی کشور

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، پروین داداندیش، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب صبح امروز با حضور در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و با همراهی پویا محمودیان، معاون صنایع دستی کشور از نمایشگاه دائمی صنایع دستی بازدید کرد.

داداندیش درباره آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه اظهار کرد: نوآوری هایی که در این آثار در تلفیق مدرنیسم و سنت وجود داشت، و اینکه در اینجا فضایی فراهم آمده تا همه این آثار بتوانند در کنار یکدیگر قرار گیرند و قابلیت مقایسه شدن داشته باشند، بسیار جالب توجه بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در ادامه اضافه کرد: با توجه به اینکه دانشگاه ما، اساتید خوبی در رشته هتلداری، گردشگری و جهان گردی دارد، در نظر داریم در کنار هنرمندان صنایع دستی قرار بگیریم و بتوانیم در حوزه بازاریابی و معرفی این صنایع دستی به جهان کار کنیم. البته در این زمینه تاکنون کارهایی صورت گرفته ولی اگر به صورت گسترده و علمی کارهایی انجام گردد، صنایع دستی ما می تواند آینده بهتری داشته باشد.

داداندیش تاکید نمود: در هر حال دانشگاه باید در محله، منطقه و جامعه خود تاثیرگذار باشد و من فکر می کنم بهترین تاثیر در مورد رشد و توسعه صنایع دستی را دانشگاه می تواند داشته باشد. همچنین آذرماه سال جاری، استارت آپی را در این حوزه خواهیم داشت که امیدوارم با همکاری معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی، هنرمندان برجسته صنایع دستی کشور بتوانند در نشست های این استارت آپ ها حضور یابند و مسائل خود را مطرح نمایند تا با یاری دانشجویان و اساتید بتوانیم برای حل مسائل این قشر، راهکار هایی را در قالب رویداد استارت آپی ارائه دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با اشاره به اهمیت صنایع دستی در گردشگری توضیح داد: صنایع دستی جاذبه خوبی برای گردشگری است و ما از قدیم الایام در سنت های خود این موضوع را داریم که به جایی که سفر می کنید باید سوغاتی آن منطقه را هم با خودتان ببرید البته برخی از این کارها آنقدر فوق العاده است که می تواند، گردشگر جذب کند و به نظرم می تواند عامل مهمی برای جذب گردشگران خاص به کشورمان باشد.

در سرانجام این بازدید، پروین داداندیش با حضور در دفتر معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به گفت و گو با پویا محمودیان پرداخت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 542

به "استفاده از استارت آپ ها برای رشد و توسعه صنایع دستی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از استارت آپ ها برای رشد و توسعه صنایع دستی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید