اعطای تسهیلات کرونایی به روستائیان در فارس

به گزارش سبزا، خبرنگاران/فارس مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فارس از اعطای تسهیلات به مستمری بگیران صندوق عشایری و افرادی که به بیماری کرونا مبتلا شده اند اطلاع داد و گفت: این مهم به عنوان یک ماموریت در دستور کار قرار گرفته است.

اعطای تسهیلات کرونایی به روستائیان در فارس

کمالی پنج شنبه 16 مرداد در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات ارزشمندی در بخش های مختلف ارائه شده که یکی از آنها گسترش نظام بیمه ای در جامعه است، عنون کرد: صندوق بیمه عشایر از سال 84 شروع به کار کرد و کشاورزان و روستاییان را زیر چتر حمایتی خود قرار داد تا از خدمات صندوق بازنشستگی و کار افتادگی بهره مند شوند.

او اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا به امروز 3600 نفر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان شده اند و رتبه فارس با یک فاصله بسیار کم از استان دوم در رتبه سوم واقع شده است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فارس ادامه داد: افرادی که حداقل 18 سال و حداکثر 50 سال سن داشته باشند در شهرهای زیر 20 هزار نفر خانوار می توانند از مزایای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان فارس بهره مند شوند.

کمالی گفت: این بیمه در موضوع سابقه هیچ تفاوتی با بیمه تامین اجتماعی ندارد و اعضای آن نیز سالانه از 330 تا 840 هزار تومان حق عضویت پرداخت می نمایند.

او تاکید نمود: داشتن دفترچه خدمات درمانی روستاییان و عشایر جزء سوابق بیمه ای افراد لحاظ نمی گردد و اگر می خواهند سوابق داشته باشند باید عضویت صندوق بیمه عشایر شوند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فارس همچنین پرداخت خسارت در حین کار را از مزایایی عنوان نمود که این صندوق به اعضای خود می دهد.

کمالی با دعوت از اهالی روستاهای فارس خواهان عضویت در این صندوق شد و گفت: یکی از مزایای صندوق بیمه روستاییان و عشایر پرداخت مزایا در سوانح انجام کار است.

او گفت: در استان 148 هزار خانوار به عضویت این صندوق درآمده اند و 203 کارگزاری نیز فعال است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فارس با بیان اینکه بیش از هفت هزار خانواده عشایری و روستایی در فارس مستمری بگیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند، بیان نمود: در هشت سطح خدمات مختلف بیمه ای به این عزیزان ارائه می گردد.

کمالی اضافه کرد: بیمه مورد نظر در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فارس یک نوع بیمه حمایتی است و کوشش ما این است برای خدمت به کشاورزان، روستاییان و عشایر آنان را به عضویت صندوق درآوریم تا بتوانند از مزایای آن به ویِژه بازنشستگی بهره مند شوند.

او گفت: اعطای تسهیلات به مستمری بگیران صندوق عشایری و افرادی که به بیماری کرونا شده اند در دستور کار قرار گرفته و به عنوان یک ماموریت در حال اجرا این موضوع هستیم.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فارس در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری جشنواره عظیم تجلیل از یاران روستا در استان اطلاع داد و گفت: این جشنواره به مناسبت 15 مهرماه روز روستا برگزار و از یاران روستا که طرح های مختلف را در اجرای توانمندسازی و حمایت از زنان و بچه ها را انجاده داده اند، تجلیل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1098

به "اعطای تسهیلات کرونایی به روستائیان در فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای تسهیلات کرونایی به روستائیان در فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید