اورهال 8 فروند بالگرد 214 و کبرا در هوانیروز ارتش

به گزارش سبزا، به همت متخصصان هوانیروز ارتش، هشت فروند بالگرد بل 214 و کبرای تهاجمی، اورهال شد و به ناوگان عملیاتی این یگان پیوست.

اورهال 8 فروند بالگرد 214 و کبرا در هوانیروز ارتش

به گزارش مهر، امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش در پایگاه دوم رزمی هوانیروز مسجدسلیمان گفت: به مناسبت میلادحضرت امام رضا (ع) هشتمین پیشوای شیعیان، هشت فروند بالگرد 214 و کبرا که بازسازی و به روز رسانی شده بودند، امروز استارت خورده و تحویل یگان های پروازی هوانیروز ارتش داده شد.

وی اضافه نمود: مردم عزیز ما بدانند امروز به همت جوانان غیرتمند ما در نیروهای مسلح و خصوصاً در هوانیروز، این یگان پروازی بزرگ بالگردی نه تنها بیشتر از سالیان قبل از انقلاب ارتقای توان رزمی داده شده، بلکه به دانش بومی ساخت قطعات نیز رسیده ایم.

فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به اهمیت ارتقای توان بالگردی در مقابله با تهدیدات پیشِ رو، گفت: بحمدالله هوانیروز در امسال به لحاظ توان رزمی و قدرت بازدارندگی رشد قابل ملاحظه ای داشته است که اگر بخواهیم در این رابطه مقایسه ای داشته باشیم، باید مطرح نمود که ارتقای توان رزمی بالگردهای ما در مقایسه با کشورهای منطقه، کم نظیر بوده است.

امیر قربانی اضافه نمود: این رشد و پیشرفت را مدیون کوشش های مستمر کادر فنی مهندسی و پشتیبانی هوانیروز هستیم.

منبع: فرارو
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1041

به "اورهال 8 فروند بالگرد 214 و کبرا در هوانیروز ارتش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اورهال 8 فروند بالگرد 214 و کبرا در هوانیروز ارتش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید