این قلعه ایتالیایی قرن هفدهم یک بوتیک هتل مجلل است!

به گزارش سبزا، بوتیک هتل، هتلهای کوچکی با 10 تا 100 اتاق در محیطی خاص هستند. در بوتیک هتل تازه بازسازی شده Castello di Ugento به دوران رنسانس ایتالیا برمی شد. این قلعه، که قدمت آن به قرن هفدهم برمیشود، بازسازی شده و به مجلل ترین بوتیک هتل در ایتالیا تبدیل شده است. مهمانان می توانند زیر نقاشی ها بخوابند و در باغ های حصار کشیده پرسه بزنند و از نوک قلعه که به وسیله فرانسوی ها ساخته شده اطراف قلعه را رصد نمایند. بابت ترمیم 9 مجموعه نو قلعه بدون تخریب بافت تاریخی بنای آن در مدت 5 سال 10 میلیون یورو هزینه شده است. مهمانان با دانستن این که قدمت دیوار اتاق ها به 100سال قبل برمی شود میتوانند دیوارها را لمس نمایند. در زمان ترمیم بنا دست سازه هایی متعلق به قرن 12 قبل از میلاد کشف شد. با ما در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید برای معرفی بوتیک هتل ایتالیا...

این قلعه ایتالیایی قرن هفدهم یک بوتیک هتل مجلل است!

تاریخچه قلعه ایتالیایی قرن هفدهم

دیانا بیانچی یکی از بنیانگذاران این قلعه در مصاحبه های مطبوعاتی گفت: ما بخاطر چالش تراست ملی بناهای تاریخی تمام کوشش خود را کردیم تا بدون آسیب رساندن به بافت ساختمان فضایی مدرن ایجاد کنیم.

در این قلعه به جز هتل، یک مرکز آشپزی پوئیا با همکاری موسسه آشپزی آمریکا برای آموزش آشپزی باستانی پوئیا و بعلاوه موزه وینگ با نقاشی های ترمیم شده و مجموعه دائمی از آثار هنری قرن بیستم ایتالیا تاسیس شد. مهمانان میتوانند در باغ این هتل قدم بزنند و سرآشپزان میتوانند با چیدن سبزیجات تازه وعده های غذایی را تهیه نمایند. این باغ حدود 30 مایل از دریا فاصله دارد. کف نرخ شبانه این هتل حدود 400 دلار (330 یورو) در فصول خلوت و 520 دلار (425 یورو) در فصول شلوغ است.

منبع: همگردی
انتشار: 15 دی 1401 بروزرسانی: 15 دی 1401 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 2129

به "این قلعه ایتالیایی قرن هفدهم یک بوتیک هتل مجلل است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این قلعه ایتالیایی قرن هفدهم یک بوتیک هتل مجلل است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید