برانکو فهرست جابجایی را تحویل پرسپولیسی ها داد

به گزارش سبزا، سرمربی کروات سرخپوشان، فهرست جابجایی به مدیران باشگاه پرسپولیس تحویل داد.

برانکو فهرست جابجایی را تحویل پرسپولیسی ها داد

به گزارش ، تیم فوتبال پرسپولیس تهران که با کسب 61 امتیاز به قهرمانی لیگ برتر رسید، در چارچوب فینال جام حذفی باید امشب (یکشنبه) به مصاف داماش گیلانیان برود و امیدوارست قهرمان شود. در روز های گذشته حواشی زیادی درباره برانکو و پرسپولیسی ها به وجود آمد و بعضی ها از قهر این مربی خبر دادند، اما مسئولان باشگاه پرسپولیس با سرمربی کروات خود به توافقاتی دست یافتند و قرار است سال آینده در جمع سرخپوشان بماند.

حال برانکو که روز گذشته (شنبه) جلسه ای با پرسپولیسی ها داشت، فهرست جابجایی و نام بازیکنان آزاد را به مدیران باشگاه داد تا آن ها کوشش خود را برای جذب این بازیکنان از فردا (دوشنبه) شروع نمایند.

یکی از مدیران پرسپولیس با تایید این خبر در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه ای که برانکو در باشگاه پرسپولیس داشت، لیست بازیکنان مدنظر و مازاد خود را اظهار داشت و برنامه کاری فصل آینده را هم ارائه داده است. اینکه می گویند او به ایران نمی آید، شایعه است و بلیت برگشت برای او تهیه شده است.

او اضافه کرد: قرار است بازیکنان پرسپولیس پس از فینال جام حذفی استراحت نمایند و 15 تیرماه راهی کانادا شوند.

با توجه به جدایی احتمالی بشار رسن، علیرضا بیرانوند، علی علیپور، امید عالیشاه و ... شنیده می شود پرسپولیسی ها در صدد جذب محمد رشید مظاهری، محمدرضا حسینی، رضا قوچان نژاد و یک مدافع هستند که به احتمال زیاد محمدحسین کنعانی زادگان است.

لازم به ذکر است، برانکو پس از دیدار با داماش راهی کرواسی می شود تا با استراحت بپردازد و پس از چند هفته به تهران بازمی شود.

پرسپولیس - داماش/ گام پایانی برای تحقق یک رویا

برانکو: از بهترین پرسپولیس های تاریخ و بهترین تیم ایران هستیم/ گرما و خستگی سد راه ما نیستند

گل پرسپولیس به سپاهان به نام نوراللهی ثبت شد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 214

به "برانکو فهرست جابجایی را تحویل پرسپولیسی ها داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو فهرست جابجایی را تحویل پرسپولیسی ها داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید