تحویل بخشی از پنل های اولد آیفون 12 با مشکل روبرو شده است

به گزارش سبزا، ظاهرا شرکت چینی BOE در تحویل اولین محموله پنل های اولد مختص آیفون 12 ناموفق بوده است. بر اساس گزارش یک خبرگزاری کره ای، این شکست به دلیل ناتوانی در گذراندن آزمون های کنترل کیفیت پنل های موردنظر اتفاق افتاده است.

تحویل بخشی از پنل های اولد آیفون 12 با مشکل روبرو شده است

در این گزارش به زمان انجام آزمایش ها اشاره ای نشده و معلوم نیست که آیا این اتفاق خط فراوری و عرضه خانواده آیفون 12 را دچار مشکل می نماید یا نه. در همین زمینه می توانیم به گزارش هایی اشاره کنیم که بر اساس آن ها اپل از آگوست سال گذشته آزمایش پنل های اولد ساخت BOE را شروع نموده است.

کمپانی BOE عظیم ترین فراورینماینده پنل های LCD در دنیا است و در حال حاضر برای آیپدها و مک بوک ها نمایشگرهای LCD فراوری می نماید. اما این شرکت در چند سال گذشته، بودجه هنگفتی را برای توسعه خطوط فراوری پنل های اولد اختصاص داده و روزبه روز در این زمینه به موفقیت بیشتری دست پیدا می نماید.

با وجود اینکه اپل به تنوع در تامین نمایندگان قطعات محصولات خود علاقه زیادی دارد، اما ظاهرا 80 درصد از پنل های اولد خانواده آیفون 12 توسط سامسونگ فراوری خواهد شد. باید خاطرنشان کنیم در سال 2017، سامسونگ تنها فراورینماینده پنل های اولد آیفون X بود.

در سال 2018، ال جی هم به عنوان تامین نماینده ثانوی کار خود را شروع کرد و حالا BOE به عنوان سومین تامین نماینده پنل های اولد وارد عمل شده است. در همین زمینه باید بگوییم که بر اساس گزارش ها، تمام گوشی های خانواده آیفون 12 با نمایشگرهای اولد روانه بازار می شوند.

اپل در نظر دارد 4 مدل آیفون 12 را با نمایشگر اولد معرفی کند که در این میان باید انتظار رونمایی از یک مدل 5.4 اینچی، 2 مدل 6.1 اینچی و یک مدل 6.7 اینچی را داشته باشیم. تمام این گوشی ها از فناوری 5G پشتیبانی می نمایند و ظاهرا از لبه های تخت مشابه آیپد پرو جدید یا آیفون 4 بهره می برند.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1017

به "تحویل بخشی از پنل های اولد آیفون 12 با مشکل روبرو شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل بخشی از پنل های اولد آیفون 12 با مشکل روبرو شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید