تصویری تلخ از وضعیت دوچرخه سوار آلمانی در ایران پس از حمله سارقان ، حرف های فلیپ پس از ترک ایران

به گزارش سبزا، گردشگر آلمانی که با دوچرخه اش به ایران سفر نموده بود در مازندران مورد حمله سارقان نهاده شد و آسیب جدی دید. این توریست پس از خروج از ایران تصاویری از این اتفاق منتشر نموده است.

تصویری تلخ از وضعیت دوچرخه سوار آلمانی در ایران پس از حمله سارقان ، حرف های فلیپ پس از ترک ایران

خبرنگاران: فیلیپ مارکگراف دوچرخه سوار آلمانی که پس از شکست سرطان با دوچرخه سفر می کرد، 10 روز پیش در شمال ایران مورد حمله، ضرب و شتم و سرقت نهاده شد. این گردشگر خارجی که به شدت آسیب دیده بود، برای درمان به تهران منتقل شد.

او به تازگی با انتشار چند عکس در صفحه شخصی خود ضمن تشکر از کسانی که به او یاری کردند، خبر داده که ایران را ترک نموده است. او در این متن از کسانی که با او ابراز همدردی کردند، تشکر نموده و نوشته است که خاطره خوبش از سفر به ایران تحت تاثیر این حادثه قرار نخواهد گرفت. او همچنین خبر داده برای بهبودی فک شکسته اش به زمان احتیاج دارد و پس از بهبودی دوباره سفر را شروع خواهد نمود.

این دوچرخه سوار چهارشنبه 2 مرداد ساعت حدود 21 شب در شهر نشتارود و در نزدیکی تنکابن توسط 7 نفر مهاجم مورد ضرب و شتم نهاده شد و وسایل او به سرقت رفت. وی که به شدت از ناحیه صورت آسیب دیده و دچار شکستگی فک و دندان شده بود به بیمارستان شهید رجایی تنکابن منتقل و سپس به تهران انتقال داده می گردد.

بلافاصله پس از اینکه فرمانداری تنکابن و نیروی انتظامی در جریان ماجرا قرار می گیرند، در مدت زمان کوتاهی 7 متهم این پرونده دستگیر و به زندان منتقل شده اند و اموال مسروقه نیز کشف و تحویل مالباخته شده است.

منبع: چمدان
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 264

به "تصویری تلخ از وضعیت دوچرخه سوار آلمانی در ایران پس از حمله سارقان ، حرف های فلیپ پس از ترک ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویری تلخ از وضعیت دوچرخه سوار آلمانی در ایران پس از حمله سارقان ، حرف های فلیپ پس از ترک ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید