روزهای پایانی جشنواره تخفیفات خبرنگاران

به گزارش سبزا، یادتان می آید گفتیم سفره ای رنگین از سفرهای جورواجور راه انداختیم، بیایید، همسفر و هم سُفره ما شوید؟ حالا با نزدیک شدن بهار، جشنواره تخفیفات نوروزی خبرنگاران هم به روزهای پایانی اش نزدیک می شود.

روزهای پایانی جشنواره تخفیفات خبرنگاران

جشنواره ای که از 20 دی ماه شروع شد و با استقبال بی نظیر همسفرانمان روبرو شد، تا 10 اسفندماه ادامه دارد. طبق این جشنواره با هر روزی که زودتر در تورهای نوروزی ما ثبت نام کنید از تخفیف بیشتری برخوردار می شوید. همسفران قدیمی خبرنگاران به جز این تخفیف، به ازای هر روزی که با ما در سفر بودند هم از تخفیف ویژه نوروزی خبرنگاران برخوردار می شوند.

آمارها نشان می دهد که نه تنها مبلغی بیش از 60 میلیون تومان تخفیف تا کنون شامل حال مسافران شده، بیش از 1000 نفر همسفر عزیز هم با ثبت نام در تورهای نوروزی از تخفیفات این جشنواره استفاده کرده اند و این رقم تا چند روز آینده به دو برابر می رسد! در این بین نام کسانی دیده می شود که بابت ثبت نام در جشنواره از بیشترین رقم تخفیف بالغ بر 300,000 هزار تومان بهره بردند.

نتایج مصاحبه تلفنی که با بعضی از همسفران قدیمی خبرنگاران در مورد جشنواره داشتیم، حاکی از رضایت آنها و استقبال از برپایی چنین جشنواره ای است. به گفته آنها این تخفیف ها شریط مالی تر از سفر برایشان به وجود آورده و تصمیم گیری برای برنامه های تعطیلات نوروز را برایشان آسان تر کرده است.

اگر برای تعطیلات نوروزتان هنوز تصمیمی نگرفتید و می خواهید مالی تر سفر کنید، جای نگرانی نیست! هنوز 5 روز زمان برای استفاده از تخفیفات جشنواره پیش رویتان است. با نگاه کردن به سایت خبرنگاران و مرور کردن تورهای نوروزی، خاطره خوشی از عید امسالتان رقم بزنید.

حیف نیست، بهار باشد و تو نباشی؟

منبع: دالاهو
انتشار: 3 دی 1401 بروزرسانی: 3 دی 1401 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 2122

به "روزهای پایانی جشنواره تخفیفات خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزهای پایانی جشنواره تخفیفات خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید