عکس و فیلم ، یورش معترضان مسلح به ساختمان ایالتی کنگره آمریکا در میشیگان

به گزارش سبزا، صدها معترض به تمدید قوانین قرنطینه در ایالت میشیگان که بعضی مسلسل در دست داشتند در مقابل ساختمان ایالتی کنگره تجمع نموده و کوشش کردند وارد صحن قانون گذاری آن شوند.

عکس و فیلم ، یورش معترضان مسلح به ساختمان ایالتی کنگره آمریکا در میشیگان

جهت دریافت خدمات آموزش ساخت آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، صدها معترض که بعضی نیز مسلح بودند، در اعتراض به تمدید قوانین قرنطینه در ایالت میشیگان، مقابل ساختمان ایالتی کنگره دست به تظاهرات زدند.

به نوشته روزنامه گاردین، در حالی که قانون گذاران میشیگان در این ساختمان در حال آنالیز درخواست فرماندار این ایالت برای تمدید قوانین قرنطینه بودند، شماری از این معترضان کوشش کردند خود را به صحن قانون گذاری این ساختمان برسانند.

این معترضان که بعضی مسلسل در دست داشتند، توانستند وارد لابی این مجتمع شوند اما با مقاومت نیروهای پلیس و کارکنان روبرو شده و مجبور به خروج از ساختمان شدند.

معترضان با سر دادن شعار علیه دولت محلی، گرچن ویتمر فرماندار میشیگان را به هیلتر تشبیه کردند.

داینا پولهانکی سناتور ایالت میشیگان که در ساختمان ایالتی کنگره حضور داشت با انتشار عکسی در حساب توئیتری خود نوشت: درست بالای سر من، افرادی مسلسل به دست، بر سر ما فریاد می کشند.

پیش از این نیز طرفداران دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در شهرهای مختلف این کشور بر علیه تمدید قوانین قرنطینه دست به تظاهرات زده بودند.

روز گذشته (پنجشنبه) ترامپ گفت، دولت فدرال قوانین مربوط قرنطینه را تمدید نمی نماید و آن را به فرمانداران ایالات واگذار می نماید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 828

به "عکس و فیلم ، یورش معترضان مسلح به ساختمان ایالتی کنگره آمریکا در میشیگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس و فیلم ، یورش معترضان مسلح به ساختمان ایالتی کنگره آمریکا در میشیگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید