فقط 5 تخت خالی برای بچه ها کرونایی وجود دارد

به گزارش سبزا، تهران (پانا) - رئیس بیمارستان بچه ها مفید در تهران، با توجه به افزایش ابتلای بچه ها به امیکرون، برای ارائه خدمات درمانی به مبتلایان در این مرکز اعلام آمادگی کرد.

فقط 5 تخت خالی برای بچه ها کرونایی وجود دارد

به گزارش مهر، شمس الله نوری پور اظهار کرد: در روزهای اخیر و از ابتدای بهمن ماه با افزایش سویه اومیکرون، مراجعات بیمارستانی به ویژه در بخش اورژانس بیمارستان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه بخش بیماران کرونایی این مرکز دارای 29 تخت است، گفت: تا روز دوشنبه 18 بهمن در این بخش 24 تخت پر شده و این بخش پنج تخت خالی دارد.

رئیس بیمارستان بچه ها مفید ادامه داد: همچنین بخش های مراقبت های ویژه بیماران کرونایی، بخش مراقبت های ویژه نوزادان کرونایی و اورژانس تنفسی آماده ارائه خدمت به بیماران مبتلا به کرونا است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیمارستان با روال عادی در حال فعالیت است، گفت: تمامی همکاران ما در این مرکز با تمام توان خود در حال تلاش و خدمت رسانی هستند و با توجه به در نظر گرفتن احتمالات برای پیشگیری از روبرو شدن با کمبود تخت های بستری در روزهای آینده و برای کنترل شرایط، تعدادی از اعمال جراحی غیر اورژانسی را متوقف کرده ایم.

نوری پور با بیان اینکه این بیمارستان دارای دو بخش جراحی است، گفت: در حال حاضر یکی از بخش های جراحی نیمه خالی است و در شرایط اورژانسی اگر با بستری تعداد بیشتری کودک کرونایی روبرو شویم این بخش آمادگی کامل را برای بستری بیماران و تداوم خدمت رسانی دارد.

رئیس بیمارستان بچه ها مفید تاکید کرد: بنده و تمامی کادر بیمارستان مفید با تمام توان آماده خدمت رسانی به مردم شریف ایران هستیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1965

به "فقط 5 تخت خالی برای بچه ها کرونایی وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقط 5 تخت خالی برای بچه ها کرونایی وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید