فیورنتینا به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک تر شد

به گزارش سبزا، خبرنگاران: سی و دومین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با پیروزی بنفش پوشان فلورانس و نزدیک تر شدن آنها به رده سوم جدول همراه بود.

فیورنتینا به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک تر شد

به گزارش خبرنگاران، در نخستین شب از هفته سی و دوم رقابت های سری A، دو دیدار برگزار گردید که در مهمترین دیدار فیورنتینا در خانه آتالانتا به پیروزی 2 بر صفر دست پیدا کرد. داوید پیزارو در دقیقه (61) از روی نقطه پنالتی گل نخست شاگردان وینچنزو مونتلا را به ثمر رساند و 10 دقیقه بعد مارچلو لاروندو اختلاف را به دو گل افزایش داد. ضمن اینکه در آخرین دقیقه این بازی جرمن دنیس از آتالانتا اخراج شد.بنفش پوشان فلورانس با 3 امتیاز این پیروزی خارج از خانه 55 امتیازی شدند و به فاصله سه امتیازی میلان در رده سوم جدول سری A رسید.

پیش از این دیدارهم پسکارا میزبان سیه نا بود که این بازی را با نتیجه 3 بر 2 واگذار کرد. مروان چلیک در دقیقه (52) و رمولو توگنی در دقیقه (59) برای پسکارا گلزنی کردند و آنجلو در دقیقه (14)، دامیانو زامان در دقیقه (33، گل به خودی) و اینسنت امه گارا در دقیقه (86) گل های سیه نا را به ثمر رساندند.

هفته سی ودوم سری A امشب با برگزاری 7 دیدار پیگیری خواهد شد که برنامه این بازی ها به صورت زیر است:

پالرمو - بولونیا

کیه وو - کاتانیا

کالیاری - اینتر

پارما - اودینزه

تورینو - رم

جنوا - سمپدوریا

میلان - ناپولی

در جدول رده بندی سری A، یوونتوس با 71 امتیاز در رده نخست واقع شده است و تیم های ناپولی با 62 امتیاز و میلان با 58 به ترتیب دوم و سوم هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 303

به "فیورنتینا به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک تر شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "فیورنتینا به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک تر شد" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیورنتینا به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید