مراسم خاکسپاری رد دد آنلاین این هفته در بازی برگزار خواهد شد!

به گزارش سبزا، هواداران بازی رد دد آنلاین (Red Dead Online) اعلام نموده اند که این بازی دیگر مرده است. به همین علت قرار است هفته آینده مراسم خاکسپاری آن را برگزار نمایند. بازی رد دد آنلاین در اصل یک بخش از بازی رد دد ریدمپشن 2 (Red Dead Redemption 2) است. مشکل اینجاست که از همان زمان عرضه راکستار توجه چندانی به این بخش نکرد.

مراسم خاکسپاری رد دد آنلاین این هفته در بازی برگزار خواهد شد!

یکی از اکانت های هواداران این بازی که اخبار آن را منتشر می نماید، اعلام نموده که رد دد آنلاین بیش از یکسال است که رها شده است. به همین علت قرار است در تاریخ 22 تیر (13 جولای) مراسم خاکسپاری این بازی برگزار گردد. بازیکنان باید لباس مناسب این مراسم را پوشیده و وارد این مراسم بشوند.

بازیکنان رد دد آنلاین در این روز باید لباس مناسب مراسم خاکسپاری را پوشیده و از خود عکس بگیرند. سپس این عکس ها را با هشتگ های RedDeadFuneral و SaveRedDeadOnline منتشر نمایند. هر دو مورد برای این است که بسیاری از بازیکنان وقت زیادی را صرف رد دد آنلاین کردند. حال با پشتیبانی کم از این بازی، این افراد نیز ناامید شده اند.

تاریخ این خاکسپاری نیز تصادفی نیست. 13 جولای تاریخ عرضه بسته خونبها (Blood Money) است. این بسته آخرین به روزرسانی بزرگ رد دد آنلاین است. پس از آن تنها چند به روزرسانی کوچک برای بازی عرضه شده و محتوای چندانی به آن اضافه نشده است.

راکستار هنوز به طور رسمی اعلام ننموده که بخش آنلاین رد دد را از بین خواهد برد. با اینحال در این مدت توجه بسیار کمی به آن نموده است. نکته اینجاست که بخش آنلاین جی تی ای با وجود اینکه حدود 9 سال از عرضه آن می گذرد همچنان با قدرت پشتیبانی می گردد. از طرفی بخش آنلاین رد دد 2 که تنها 4 سال از عرضه آن می گذرد و راکستار پشتیبانی چندانی از آن ننموده است. هنوز معلوم نیست که راکستار نسبت به این کار چه واکنش انجام خواهد داد. امیدواریم که این شرکت به نظر هواداران توجه نموده و رد دد آنلاین را دوباره زنده کند.

منبع: Gamesradar.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 2043

به "مراسم خاکسپاری رد دد آنلاین این هفته در بازی برگزار خواهد شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم خاکسپاری رد دد آنلاین این هفته در بازی برگزار خواهد شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید