مشخصات جدیدی از گوشی نوا 8 SE هواوی فاش شد

به گزارش سبزا، آخرین گوشی سری نوا هواوی nova 7 SE 5G Youth بود (بله، این نام کامل واقعی است) که با چیپست مدیاتک عرضه شد و اکنون این شرکت در حال آماده سازی یک جانشین است که Huawei nova 8 SE نامیده می شود.

مشخصات جدیدی از گوشی نوا 8 SE هواوی فاش شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، احتمالا این گوشی در دو نوع عرضه می شود و در فناوری باتری و صفحه نمایش پیشرفت های جزئی خواهد داشت.

یک افشا کننده چینی اعلام نمود که گوشی 8 SE دارای صفحه نمایش 6.53 اینچی OLED با وضوح Full پلاس خواهد بود. این گوشی از شارژ سریع 66 وات را پشتیبانی می کند که اوایل ماه جاری با پرچمداران هواوی میت 40 پرو معرفی شد.

این افشا همچنین نشان می دهد که دو نوع nova 8 midranger با دو چیپ ست 5G متفاوت وجود دارد، هر دو توسط مدیا تک عرضه می شوند. یکی از آن ها کمی مقرون به صرفه تر است و Dimensity 720 را اجرا می کند، دیگری به Dimensity 800U مجهز است.

از نظر دوربین، نوا 8 SE قرار است چهار دوربین در بخش پشتی داشته باشد (48MP + 8MP + 2MP + 2MP)، در حالی که فقط یک دوربین در جلو وجود دارد که 16 مگاپیکسلی است. تفاوت اصلی بین نوا 8 SE و نسل قبلی آن نیز بدنه خواهد بود. ظاهراً گوشی جدید سبک و نازک تر است و شایعات می گویند تنها 7.46 میلی متر ضخامت و 178 گرم وزن دارد.

منبع: انتخاب
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1241

به "مشخصات جدیدی از گوشی نوا 8 SE هواوی فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات جدیدی از گوشی نوا 8 SE هواوی فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید