نژاد مهدی: ترافیک در پست دفاع وسط را به فال نیک می گیرم ، باید به نویدکیا زمان داد

به گزارش سبزا، مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: شک نکنید سپاهان با این کادر فنی و این بازیکنان می تواند نتیجه بگیرد ولی باید در روزهای سخت هم از تیم حمایت گردد.

نژاد مهدی: ترافیک در پست دفاع وسط را به فال نیک می گیرم ، باید به نویدکیا زمان داد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمد نژاد مهدی در خصوص انتخاب سپاهان و پیوستن به این تیم گفت: در ابتدا باید از باشگاه خوب ذوب آهن بازیکنان، طرفدارانش و تمام عواملی که در این 5 سال به من یاری کردند و باعث رشدم شدند، تشکر کنم.

وی ادامه داد: من چند پیشنهاد خوب داشتم. مهمترین عاملی که باعث شد سپاهان را انتخاب کنم انگیزه این باشگاه برای قهرمانی بود. ضمن اینکه سپاهان باشگاه باشخصیتی است و به نظرم این موارد ملاک خوبی برای یک بازیکن است که بتواند راحت و بدون دغدغه کار کند. انگیزه قهرمانی در سپاهان من را راغب کرد که به این تیم بیایم. در کنار این موارد کادر فنی خوب و ساختاری که باشگاه سال جاری پیدا نموده مساله مهمی برای تصمیم گیری من بود.

مدافع سپاهان در خصوص اینکه با توجه به اعتراض باشگاه ذوب آهن به انتقال دانیال اسماعیلی فر، آیا جدایی خودش از ذوب آهن مسئله ای ندارد، گفت: اطلاعی از از ماجرای قرارداد اسماعیلی فرد ندارم اما در کل فکر می کنم وقتی بازیکنی با یک باشگاه قرارداد می بندد اول از فدراسیون فوتبال استعلام می گیرد و روی هوا این کار را انجام نمی دهد. قراردادمن تمام شده بود در این مورد مسئله ای نداشتم.

نژاد مهدی در خصوص شرایط و جو تیم سپاهان در زمانی که با آمدن محرم نویدکیا آرزوی طرفداران این تیم برآورده شده، گفت: با حضور محرم نویدکیا تیم شرایط خیلی خوبی دارد و تمرینات به خوبی برگزار می شوند. نویدکیا به مقداری زمان احتیاج دارد. طرفداران و باشگاه باید از کادر فنی حمایت نمایند. نباید این طور باشد که اگر تیم دو باخت داد همه چیز را به هم بریزند. باید به کادر فنی زمان داده گردد تا تفکراتش را پیاده کند.

مدافع سپاهان اضافه نمود: شاید سال جاری هدف کل مجموعه سپاهان قهرمانی باشد ولی طرفداران نباید فشار بیاورند. در روزهای سخت هم باید کنار تیم باشند و همه جانبه حمایت نمایند تا تیم نتیجه خوبی بگیرد. شک نکنید سپاهان با این کادر فنی و این بازیکنان می تواند نتیجه بگیرد ولی باید در روزهای سخت هم از تیم حمایت گردد.

وی در خصوص شرایط تمرینات تیم مطرح نمود: خدارا شکر همه چیز خوب و به روز است. با اینکه سرمربی به تیم تازه اضافه شده اما تا امروز همه چیز خوب پیش رفته و تعامل خوبی بین بازیکنان و سرمربی و دیگر همکارانش در کادر فنی وجود دارد.

نژادمهدی در خصوص حضور سپاهان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: سپاهان در گروه سختی واقع شده است. النصر و السد تیم های قدرتمندی هستند و العین هم چند بازیکن خارجی خیلی خوب گرفته اما ما تمام کوششمان را به کار می گیریم تا اتفاق خوبی بیفتد. کار سختی پیش رو داریم و باید با تمام توان و انگیزه بالا وارد این مسابقات شویم تا بتوانیم نتیجه ای در خور شان نام سپاهان و ایران کسب کنیم.

مدافع سپاهان در خصوص اینکه آیا این تیم می تواند به مرحله بعدی صعود کند، گفت: کار بسیار سختی است اما تمام کوششمان را می کنیم این اتفاق بیفتد.السد و النصر مدعی قهرمانی آسیا هستند. با اینحال هر چه کوشش و تمرکز بیشتری داشته باشیم مسلما می توانیم نتیجه بهتری کسب کنیم. امیدوارم همه چیز دست به دست هم بدهد که نتیجه خوبی در آسیا بگیریم و با انگیزه بالا وارد فصل جدید فوتبال ایران شویم.

نژاد مهدی با اشاره به اهمیت فصل جدید مسابقات لیگ برتر و جام حذفی توضیح داد: باید توجه ویژه ای به مسابقات داخلی داشته باشیم. نمی دانم بازیکن جدید به تیم اضافه می گردد یا نه ولی باید تمرکز بیشتری روی مسابقات داخلی داشته باشیم که هم در لیگ هم در جام حذفی مدعی باشیم و انشاالله با کسب قهرمانی جواب محبت و لطف طرفدار را بدهیم.

وی در خصوص ترافیک بازیکن در پست دفاع میانی گفت: این پست خیلی شلوغ است و با این شرایط کار سختی دارم چون بقیه مدافعین هم انگیزه های خاص خودشان را دارند. من با هدف بلند مدت به این تیم آمدم و کوشش می کنم خودم را بیشتر نشان دهم. رقابت مساله خوبی است و باعث پیشرفت می گردد. این اتفاق هم به تیم یاری می نماید هم به خود بازیکن.

نژاد مهدی ادامه داد: من این مساله را به فال نیک می گیرم. اگر رقابت در هر پست نباشد به تیم آسیب می رسد. رقابت درست باعث پیشرفت تیم می گردد. در تیم های خوب اروپایی هم می بینیم که بازیکنان یک پست زیاد هستند و همه کوشش می نمایند که بازی نمایند. بالطبع بازیکن هم باید شرایط خودش را بهتر کند اما به نظرم این موضوع در ایران جا نیفتاده است. با این وجود در تیم های اروپایی می بینیم در هر پست 4-5 رقیب وجود دارد و این مساله یک مورد طبیعی است. تیم ها باید برای هر پست سرمایه گذاری نمایند، چند بازیکن خوب بگیرند تا به نتایج خوبی دست پیدا نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1155

به "نژاد مهدی: ترافیک در پست دفاع وسط را به فال نیک می گیرم ، باید به نویدکیا زمان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نژاد مهدی: ترافیک در پست دفاع وسط را به فال نیک می گیرم ، باید به نویدکیا زمان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید