هشتمین دوره مسابقات آسیایی ووشو 12 مرداد در چین برگزار می گردد

به گزارش سبزا، خبرنگاران: مربی تیم ملی ووشو از برگزاری هشتمین دوره مسابقات آسیایی ووشو در ایالت مغولستان چین اطلاع داد و گفت: این مسابقات 12 مرداد برگزار می گردد.

هشتمین دوره مسابقات آسیایی ووشو 12 مرداد در چین برگزار می گردد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از زنجان، رامین موحدنیا امروز در حاشیه استقبال از ورود قهرمان زنجانی ووشو گفت: هشتیمن دوره تورنمنت ووشو با حضور تیم ملی جوانان ایران در دو بخش آقایان و بانوان در کشور گرجستان برگزار گردید.

وی با اشاره به درخشش محمدرضا بیگدلی، ووشوکار زنجانی در هشتیمن دوره مسابقات بین المللی ووشو ابراز کرد: این مسابقات با حضور هفت ورزشکار آقا و چهار ورزشکار خانم در راستای آماده سازی برای حضور در مسابقات آسیایی برگزار گردیده است.

مربی تیم ملی ووشو اعلام کرد: با کسب 7 مدال طلا توسط آقایان و دو مدال طلا و دو نقره توسط خانم های ووشوکار در بخش ساندا در مجموع با کسب 9 مدال طلا و دو نقره رجحان جوانان کشور را در تورنمنت گرجستان به ارمغان آورد.

وی با بیان برگزاری هشتمین دوره مسابقات آسیایی ووشو در ایالت مغولستان توضیح داد: این دوره از مسابقات از 12 مرداد تا 20 این ماه با حضور تیم های ووشو کشورهای آسیایی در چین برگزار می گردد.

موحدنیا با اشاره به برگزاری اردوی سه و نیم ماهه برای آمادگی در هشتیمن دوره مسابقات ووشوی چین مطرح نمود: پنج مرحله از هفت اردوی آمادگی از اول اردیبهشت ماه در تهران برگزار گردیده است.

وی با بیان اینکه دو مرحله از اردوهای آمادگی مسابقات آسیایی در زنجان برگزار می گردد، گفت: این دو مرحله از 13 تیر ماه شروع شده و تا 12 مرداد ماه در استان زنجان برگزار می گردد.

رئیس هیئت ووشوی استان زنجان اعلام کرد: پنج نفر از مدال آوران به مسابقات آسیایی ووشو اعزام می شوند که با انجام اقدامات لازم در تلاشیم عنوان نایب قهرمانی مسابقات آسیایی را بار دیگر تکرار کنیم.

وی توضیح داد: هریک از بازیکنان اعزامی به تورنمنت گرجستان در هر دو بازی صورت گرفته پیروز به کسب امتیاز شدند و می توان گفت که بازیکنان ایران در این مسابقات آمادگی و تجربه لازم برای حضور در مسابقات آسیایی را کسب کردند.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 615

به "هشتمین دوره مسابقات آسیایی ووشو 12 مرداد در چین برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشتمین دوره مسابقات آسیایی ووشو 12 مرداد در چین برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید