پرسپولیس نمی تواند قرارداد سرمربی اش را ثبت کند

به گزارش سبزا، باشگاه پرسپولیس برای ثبت قرارداد سرمربی تیم نونهالان خود با منعی قانونی روبرو است.

پرسپولیس نمی تواند قرارداد سرمربی اش را ثبت کند

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس دو روز قبل اشپیتیم آرفی، مهاجم اسبق خود را به نام سرمربی تیم نونهالان این باشگاه معرفی کرد.

با این وجود ظاهراً با توجه به قانون ممنوعیت جذب بازیکن و مربی خارجی، هیات فوتبال در شرایط فعلی قرارداد این مربی را ثبت نخواهد کرد.

عباس تیموری، دبیر هیات فوتبال تهران درباره بحث ممنوع بودن ثبت قرارداد اشپتیم آرفی به نام سرمربی نونهالان پرسپولیس گفت: مدتی قبل جلسه ای بین هیات رییسه سازمان لیگ با عزیزی خادم و دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار و رییس فدراسیون دستور داد قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی بازنگری گردد. تا زمانی که این اتفاق نیفتد و دستورالعمل بازنگری شده به هیات فوتبال ابلاغ نگردد، نمی توانیم قرارداد آرفی را با پرسپولیس ثبت کنیم.

وی افزود: آرفی سال ها است در ایران زندگی می نماید و شاید اکنون با قیمت پایینی هم کار کند اما به هر حال یک خارجی است و در قانون آمده جذب هر نوع بازیکن و مربی خارجی در تمام رده های سنی برای باشگاه ها ممنوع است. این قانون اجازه ثبت قانونی قراردادش را نمی دهد. البته با توجه به اعلام زمان جابجایی پیش فصل لیگ برتر و لزوم تعیین شدن تکلیف تیم ها به زودی درباره این قانون بازنگری می گردد.

دبیر هیات فوتبال تهران درباره اینکه آیا اشپیتیم آرفی پس از اتمام زمان جابجایی لیگ نونهالان تهران نام کرد: جابجایی تا یک هفته دیگر تمام می گردد. البته آرفی به نام یک مربی بعد از این تاریخ می تواند قراردادش را ثبت کند و هر زمانی می تواند برای این کار به هیات فوتبال بیاید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1653

به "پرسپولیس نمی تواند قرارداد سرمربی اش را ثبت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس نمی تواند قرارداد سرمربی اش را ثبت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید