پیغام گراسا به رئیس جدید کنفدراسیون والیبال آسیا

به گزارش سبزا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، روز دوشنبه سوبوو بانوی 72 ساله اندونزیایی جایگزین صالح بن ناصر عربستانی در سمت ریاست کنفدراسیون والیبال آسیا شد.

پیغام گراسا به رئیس جدید کنفدراسیون والیبال آسیا

برای سفر با تور ترکیبی پوکت پاییز 1400 همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

این در حالی است که در انتخابات کنفدراسیون والیبال آفریقا نیز بُشری حَجیج به عنوان رئیس برگزیده شد.

آری گراسا رئیس فدراسیون جهانی والیبال در پیامی که بر روی سایت FIVB منتشر شده، در مورد این دو انتخاب گفت: مفتخرم که حضور نخستین زنان در مسند ریاست کنفدراسیون های دو قاره آسیا و آفریقا را خوش آمد بگویم. والیبال به طور طبیعی، ورزشی است که هر دو جنس مردان و زنان به طور برابر در آن حضور دارند. فدراسیون جهانی والیبال متعهد است این اطمینان خاطر را بدهد که زنان، هم بیرون و هم داخل زمین، صاحب نقش هستند. این انتخاب، مرحله ای باورنکردنی از پیشرفت است و این اتفاق، نه فقط در عرصه ورزش محبوب ما، بلکه در سطح جامعه جهانی ورزش اتفاق افتاده است.

خانم ها سوبوو و حجیج از تجربه بالایی در والیبال و امور اجرایی ورزش برخوردارند و شک ندارم که در راستای یاری به برابری جنسیتی در ورزش و توسعه والیبال در جامعه جهانی اقدام خواهند کرد.

فدراسیون جهانی والیبال، سطح برابری از بازی برای مردان و زنان ایجاد نموده است. این اتفاق، هم داخل زمین اتفاق افتاده و هم در سازمان دهی این رشته. به عنوان مثال، در لیگ ملت ها که برای نخستین بار در سال 2018 برگزار گردید، در شکل برگزاری مسابقات و تعداد بازی های زنان و مردان، تفاوتی وجود ندارد؛ ضمن اینکه جایزه برابر نیز به هر دو جنس تعلق می گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1229

به "پیغام گراسا به رئیس جدید کنفدراسیون والیبال آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام گراسا به رئیس جدید کنفدراسیون والیبال آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید