7 بازیگر که انتخاب یک نقش اشتباه به عمر حرفه ای شان سرانجام داد

به گزارش سبزا، دستیابی به معروفیت اغلب کار بسیار دشواری است؛ و زمانی هم که بالاخره پیروز شوید نام و رسمی برای خود به هم زنید، به راحتی ممکن است فراموش شوید. بعضی بازیگران هالیوود از چهره ای شناخته شده تبدیل به بازیگری شدند که حتی در تست های بازیگری پذیرفته نمی شدند. در بسیاری از موارد، انتخاب یک نقش اشتباه دلیل این اتفاق بوده است.

7 بازیگر که انتخاب یک نقش اشتباه به عمر حرفه ای شان سرانجام داد

جینا دیویس

به گزارش روزیاتو، جینا دیویس یک مدل بود و کار بازیگری را با فیلم توتسی (Tootsie) شروع کرد که به یکی از پرفروش ترین فیلم های زمان خود بدل شد. بعد از آن، سیل پیشنهادات کاری به سوی او روانه شد. او در چندین سریال تلویزیونی و فیلم سینمایی، از جمله فیلم مشهور تلما و لوییز (Thelma and Louise) بازی کرد و برای بازی اش در فیلم لیگ خودشان (A League of Their Own) نامزد جایزه گلدن گلوب شد. او بعلاوه برای نقش آفرینی اش در فیلم گردشگر اتفاقی (The Accidental Tourist) برنده جایزه اسکار شد.

به نظر می رسید همه چیز برای جینا به خوبی در حال پیش رفتن است و هیچ چیز جلودار موفقیتش نخواهد بود، جز فیلمی به نام سارق دریایی (The Pirate) به کارگردانی همسر آن موقعش که نقد های منفی ای دریافت کرد و با شکست سنگینی در گیشه روبرو شد. بعد از آن، جینا مدتی از بازیگری کناره گرفت. او یک بار دیگر تلاشش را کرد و چند نقش کوچک گرفت، اما دیگر وضع برایش مثل سابق نشد.

مایک مایرز

مایک مایزر کمدین بسیار شناخته شده ای است. او در پیاده روی مشاهیر هالیوود یک ستاره دارد و به بازیگری بسنده ننموده است: او نویسندگی و تهیه کنندگی چندین فیلم را نیز برعهده داشته است. در درخشان بودن او شکی نیست. با این حال، همه کار های او موفقیت آمیز نبوده است.

مایک با پروژه های زیادی همکاری کرد، اما حضور در برنامه تلویزیونی محبوب پخش زنده شنبه شب (Saturday Night Live) بود که او را به معروفیت رساند. بعد از آن فیلمنامه جهان وین (Waynes World) را نوشت که یک دنباله نیز داشت. او به قله های هالیوود رسید و بعد از آن سه گانه آستین پاورز (Austin Powers) را ساخت که اثری در هجو جیمز باند بود.

اما در سال 2008 فیلم استاد عشق (The Love Guru) که هم نویسنده و هم بازیگر آن بود با شکست رو به رو شد. بعد از آن، مایرز برای مدتی از سینما کناره گرفت. او تنها نقش های کوچک می پذیرفت و عمدتاً به صداپیشگی در انیمیشن ها می پرداخت که دوبله شخصیت خر در انیمیشن شرک (Shrek) از جمله آن ها است.

شکیل اونیل

شکیل اونیل یکی از مشهورترین بسکتبالیست های جهان است. بخشی از معروفیت شکیل به علت حس شوخ طبعی او است و همینطور فیلم هایی که در آن ها بازی نموده است.

شکیل به طور کلی در نقش های افتخاری یا مکمل بازی می نماید، اما در شروع کارش در فیلم فولاد (Steel) حضور پیدا کرد. بعد از آن دیگر وضع برایش خوب پیش نرفت - دست کم در هالیوود - به همین علت امید به گرفتن نقش های اصلی را از دست داد و حالا تنها به نقش های کوچک بسنده می نماید.

مری کیت اولسن

مری کیت اولسن بیشتر به واسطه حضورش در سریال خانه کامل (Full House) و بازی به همراه خواهر دوقلویش در فیلم های مختلف شناخته می گردد. در سال 2004 آن ها آخرین فیلم مشترک شان را بازی کردند.

با این حال، مری کیت در چند سریال تلویزیونی نیز در نقش های کوتاه ظاهر شد. اما در سال 2011، او در فیلم حیوان صفت (Beastly) نقش فرعی بازی کرد و بعد از آن تصمیم به کنار گذاشتن بازیگری گرفت تا تمرکز خود را بر روی فعالیت در جهانی مُد بگذارد.

کلی کلارکسون

کلی کلارکسون بعد از برنده شدن در سری اول مسابقه استعدادیابی امریکن آیدل (American Idol) به معروفیت رسید. به لطف این اتفاق، او در مسیر پیشرفت نهاده شد و با معروفیتی که کسب نموده بود فرصت تجربه بازیگری را نیز به دست آورد.

با این حال، فیلم از جاستین به کلی (From Justin to Kelly) با بازی او با شکست رو به رو شد. این فیلم نقد های بسیار بدی دریافت کرد، به همین علت کلی تصمیم گرفت تمرکز خود را بر روی موسیقی بگذارد. او حالا در کنار کار موسیقی، تاکشوی خود به نام شوی کلی کلارکسون (The Kelly Clarkson Show) را نیز دارد که اجرای آن برعهده خود او است.

فردی پرینز جونیور

فردی پرینز جونیور پسر رویایی بسیاری از فیلم های نوجوانانه بود، از می دانم تابستان پیش چه کردی (I Know What You Did Last Summer) تا او همه چیز تمام است (Shes All That).

با این حال پس از ساخت فیلم اسکوبی دو 2 (Scooby-Doo) و سریال آن، فردی بازیگری را کنار گذاشت. از آن موقع تنها در چند پروژه در نقش های مکمل ظاهر شده و در چند انیمیشن و بازی ویدئویی صداپیشگی نموده است.

لیندزی لوهان

لیندزی لوهان در دهه 2000 بسیار مشهور بود و در بسیاری از فیلم های نوجوانانه حضور داشت. او بازیگری را با فیلم دام والدین (The Parent Trap) شروع کرد. بعد ها در فیلم های محبوبی همانند دختران بدجنس (Mean Girls) حضور پیدا کرد.

اما بعد از بازی در فیلم چه کسی مرا کشت (I Know Who Killed Me) بیشتر در نقش های کوچک ظاهر شد. در سال 2022 او با فیلم عاشقی برای کریسمس (Falling for Christmas) به عرصه بازیگری بازگشت.

منبع: فرارو
انتشار: 27 اسفند 1401 بروزرسانی: 27 اسفند 1401 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 2163

به "7 بازیگر که انتخاب یک نقش اشتباه به عمر حرفه ای شان سرانجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 بازیگر که انتخاب یک نقش اشتباه به عمر حرفه ای شان سرانجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید