آمار عجیب و خنده دار مدافع کامرونی مد نظر استقلال ، فقط سقوط می نماید

به گزارش سبزا، این مدافع کامرونی با 6 سقوط به دسته پایین تر به نوعی رکورددار در این زمینه محسوب می گردد.

آمار عجیب و خنده دار مدافع کامرونی مد نظر استقلال ، فقط سقوط می نماید

به گزارش خبرنگاران، سباستین باسونگ مدافع کامرونی مد نظر استقلال در طول دوران حرفه ای خود آمار عجیبی از خود بر جای گذاشته است.این بازیکن که البته سابق کاپیتانی تیم ملی کامرون را هم در کارنامه دارد با 6 سقوط به دسته پایین تر به نوعی رکورددار در این زمینه محسوب می گردد.

باسونگ در سال 2006 با متز به لیگ دو فرانسه سقوط کرد و سال 2008 مجددا همین اتفاق برای تیم فرانسوی افتاد. سال 2009 در حالی که این بازیکن لیگ فرانسه را به مقصد جزیره ترک نموده بود اما بدبیاری و سقوط همچنان گریبان او را گرفت تا این بار قرعه به نام نیوکاسل انگلیس بیفتد تا حضور در چمپیون شیپ را تجربه کند.

شاید تنها شانس باسونگ در دوران حرفه ای حضور در تاتنهام باشد. تیمی که توانست 3 فصل حضور در سطح اول فوتبال جزیره را با آن تجربه کند. اما جدایی از تاتنهام دوباره این مدافع را در جهت سقوط قرار داد و این بار قرعه به نام ولوور همپتون افتاد تا در فصل 2012 به چمپیون شیب سقوط کند.

باسونگ اما با حضور در نوریچ سیتی در سقوط به دسته پایین تر باز هم دبل کرد. او با نوریچ یک بار در فصل 2014 به دسته پایین تر سقوط کرد در حالی که فصل بعد توانسته بودند به لیگ برتر صعود نمایند اما مجددا در فصل 2016 به چمپیون شیپ سقوط کردند تا از این حیث این بازیکن کامرونی رکورددار فوتبال جهان باشد. باسونگ به کارنامه ای که دارد نشان می دهد بازیکن باکیفیتی است اما بدشانسی و البته شاید انتخاب های نادرست در ثبت این رکورد بی تاثیر نبوده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 722

به "آمار عجیب و خنده دار مدافع کامرونی مد نظر استقلال ، فقط سقوط می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار عجیب و خنده دار مدافع کامرونی مد نظر استقلال ، فقط سقوط می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید