ترس همسرمهدی قائدی هم لاکچری است ، همه شوکه شدند

به گزارش سبزا، خبرنگاران: ستاره معصومی، همسر مهدی قائدی با انتشار ویدیویی نشان داد که آسمان دبی به شدت با رعد و برق ترسناک شده است و آن ها با دلهره روبرو شده اند.

ترس همسرمهدی قائدی هم لاکچری است ، همه شوکه شدند

رعد و برق هولناک ترس به جان خانواده مهدی قائدی انداخت

مهدی قائدی بازیکن معروف تیم استقلال است. مهدی قائدی از بازیکنان دهه هفتادی تیم استقلال محسوب می گردد. مهدی قائدی متاهل است. شنیده ها حاکی از آن است که همسر مهدی قائدی از او بزرگتر است. مهدی قائدی عکس جدیدی را با همسرش منتشر کرد.

به گزارش خبرنگاران، رعد و برق های غول آسا در برابر واحد مسکونی مهدی قائدی روبروی برج خلیفه خودنمایی هولناکی به راه انداخته اند.

یک کاربر نوشت که ویدیوی منتشر شده از همسر مهدی قائدی، فضا را تبدیل به فیلم هری پارتر نموده است.

مهدی قائدی هنوز چیزی درباره ویدیوی همسرش ننوشته است

سقوط آزاد ارزش قائدی در لیگ امارات

مهدی قائدی در زمان حضورش در استقلال ارزشمندترین بازیکن این تیم محسوب می شد. سایت ترانسفر مارکت ارزش این بازیکن را در آخرین روزهایی که در استقلال حضور داشت یک میلیون و 800 هزار یورو اعلام نموده بود.

حالا اما ترانسفر مارکت ارزش قایدی را 1.2 میلیون یورو دانسته. این مساله یعنی قایدی 600 هزار یورو، چیزی معادل 20 میلیارد تومان افت قیمت پیدا نموده.

به گزارش همشهری آنلاین، بسیاری از کارشناسان فوتبال ایران معتقد بودند حضور قائدی در فوتبال امارات نمی تواند برای او پیشرفتی را حاصل کند و مهاجم سابق استقلال باید راهی اروپا می شد.

باید منتظر ماند و در ادامه دید قائدی به حضورش در لیگ امارات ادامه خواهد داد یا تصمیم بهتری برای آینده خود می گیرد. هرچند گفته می گردد او این روزها از زندگی در امارات بسیار راضی است و بعد است به این زودی ها از لیگ این کشور دل بکند.

منبع: رکنا
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1900

به "ترس همسرمهدی قائدی هم لاکچری است ، همه شوکه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترس همسرمهدی قائدی هم لاکچری است ، همه شوکه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید