اسلامی: تمام تمرکز ما روی بازی سوم است، فشار زیادی را تحمل کردیم

به گزارش سبزا، سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر گفت: تمام تمرکز ما روی بازی سوم است و بعد از آن به بازی چهارم فکر خواهیم کرد.

اسلامی: تمام تمرکز ما روی بازی سوم است، فشار زیادی را تحمل کردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمدرضا اسلامی سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر تهران در مورد پیروزی تیمش مقابل شهرداری گرگان در بازی دوم نیمه نهایی لیگ برتر گفت: ما در بازی نخست متهم فشار زیادی شدیم، چون با تیمی به میدان رفتیم که قهرمان باشگاه های غرب آسیا شده بود؛ به همین خاطر فشار زیادی روی تیم ما بود و توقعات از ما بالا رفته بود.

وی ادامه داد: تلاش زیادی کردیم تا دیدار نخست چندان حساس نشود ولی این اتفاق نیفتاد. برای بازی امروز نیز برنامه مشخصی داشتیم، من با تک تک بازیکنان تیم صحبت کردم و آنها آماده این بازی بودند.

اسلامی گفت: علاوه بر این بازیکن خارجی ما به تازگی به تیم ملحق شده بود و برای هماهنگی نیاز به فرصت داشت. برای تیمی مثل شیمیدر که کار تیمی انجام می دهد نیاز به هماهنگی صد در صد وجود دارد.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر در مورد درگیری فیزیکی سرپرست تیمش با بازیکن حریف در بازی قبلی شرح داد: من در جریان این درگیری نبودم، ولی آقای عامری به من گفت که بازیکن حریف برای خوشحالی جلوی بازیکنان شیمیدر آمد و در مجموع باید بگویم که قضیه کمی بزرگ نمایی شد. زننده تر از درگیری که در زمین انجام شد، برجسته کردن این حاشیه ها بود، نوع کار اصلاً مورد تایید ما نیست ولی پرداختن به آن توسط برخی رسانه ها کاملاً زشت بود.

وی در انتها گفت: تمام تمرکز ما روی بازی سوم در گرگان است، ما باید در آن بازی برنده شویم تا بعد از آن به بازی چهارم فکر کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 178

به "اسلامی: تمام تمرکز ما روی بازی سوم است، فشار زیادی را تحمل کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسلامی: تمام تمرکز ما روی بازی سوم است، فشار زیادی را تحمل کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید