اطلاعات آیفون 4 SE فاش شد!، عکس

به گزارش سبزا، هواداران آیفون باید بدانند که چهارمین سری از گوشی های ارزان آیفون شبیه به آیفون 14 خواهد بود.

اطلاعات آیفون 4 SE فاش شد!، عکس

تینا مزدکی-طبق گزارشات، اپل قرار است نسل چهارم آیفون SE ارزان خود را در سال 2025 عرضه کند و گزارش ها حاکی از آن است که بدنه آن بسیار شبیه به آیفون 14 خواهد بود. تا پیش از این، سری SE دارای یک آیفون با طراحی 8 سبک بود، که گفته می گردد با مدلی که در راه است این نوع طراحی به سرانجام می رسد. وعده ظاهری مدرن تر و نمایشگر بزرگ تر نیز برای این سری داده شده است.

نسل چهارم آیفون SE که با نام D59 یا کد Ghost شناخته می گردد، همان طراحی مسطح بدون دکمه لمسی ID را میزبانی می نماید که اکنون در همه آیفون های اخیراً عرضه شده مشاهده می کنید. ظاهراً حدود 6 گرم سبک تر از آیفون 14 و وزن 165 گرم خواهد بود.

علت سبک بودن SE 4 این است که به جای لنز سه گانه ای که در 14 می بینیم، از یک دوربین منفرد بهره می برد. شما یک دوربین 48 مگاپیکسلی در پشت با صفحه پشتی سفارشی دارید که تغییرات طراحی را برآورده می نماید. این شرکت احتمالاً نمی خواست خیلی از ظاهر پیشینیان SE 4 فاصله بگیرد و از این رو، یک لنز را انتخاب کرد.

یکی دیگر از شباهت های آیفون 14 و SE 4 می تواند نوع رنگ Midnight باشد که در مدل قبلی دیده می گردد. بعضی از نمونه های اولیه برای iPhone SE 4 در رنگ مشکی نشان می دهد که این رنگ نیز ممکن است یکی از گزینه ها باشد.

  • پیشی گرفتن پرچمدار تازه سامسونگ از آیفون

  • استفاده از پنبه و آب دریا برای ساخت باتری

در رابطه با تفاوت آیفون ها از نظر طراحی، دو ویژگی اصلی وجود دارد: دکمه اکشن چند منظوره و پورت USB-C که هر دو اخیراً در آیفون 15 دیده شده اند. لطفاً در نظر داشته باشید که هیچ یک از این اطلاعات نباید به عنوان کلمه سرانجامی در نظر گرفته گردد. همه آن ها بر اساس نمونه های اولیه و حدس ها هستند و همواره ممکن است بعضی از آن ها در مرحله توسعه تغییر نمایند.

منبع: gizmodo

227323

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 آبان 1402 بروزرسانی: 24 آبان 1402 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 2240

به "اطلاعات آیفون 4 SE فاش شد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات آیفون 4 SE فاش شد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید