تور ارزان ایتالیا: انریکه: بازی مقابل ایتالیا برای ما به برترین شکل به اتمام رسید

به گزارش سبزا، لوییز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا درباره پیروزی شب گذشته تیم خود در لیگ ملت های اروپا توضیحاتی را اعلام کرد.

تور ارزان ایتالیا: انریکه: بازی مقابل ایتالیا برای ما به برترین شکل به اتمام رسید

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی خبرنگاران، لوییز انریکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از پیروزی مقابل ایتالیا و صعود به فینال رقابت های لیگ ملت های اروپا اظهار کرد: بازی برای ما به برترین نحو برگزار گردید، مسابقه ای را شاهد بودیم که 2 تیم با تمام وجود برای پیروزی در آن می جنگیدند. تیم ما کمتر از 2 جلسه تمرینی را پشت سر گذاشت، اما رویکرد احساسی بازیکنان ما باعث شد این بازی را به زیباترین شکل به اتمام برسانیم.

او ادامه داد: مهمترین چیز برای من این است که از زمانی که راهنمایی این تیم را بر عهده گرفتم، مقابل هر حریفی و در هر جا که باشد همانطور که می خواهیم بازی می کنیم. تیم ما نگرش برنده شدن را در خود دارد و از این موضوع بسیار شادمان هستم.

انریکه گفت: ما در فینال هستیم و این بسیار افتخار بزرگی است، اما ایتالیا هم فرایند بدون شکست عجیبی را پشت سر گذاشته است که بسیار باور نکردنی بوده است و به آن ها هم تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید

  • شکست اسپانیا و توقف آلمان در لیگ ملت های اروپا
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1774

به "تور ارزان ایتالیا: انریکه: بازی مقابل ایتالیا برای ما به برترین شکل به اتمام رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: انریکه: بازی مقابل ایتالیا برای ما به برترین شکل به اتمام رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید