اهدای نشان رضایتمندی مشتری به لاچین سیر

به گزارش سبزا، سومین اجلاس رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از واحد های مشتری مدار و جوابگو در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید.

اهدای نشان رضایتمندی مشتری به لاچین سیر

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش سبزا، در این اجلاس که با کوشش انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و انجمن مدیریت کیفیت ایران، انجمن مهندسی صنایع و با حضور مدیران و صاحبان صنایع و مسوولان عالیرتبه کشوری در اردیبهشت ماه 1393 برگزار گردید، از شرکت هایی که در موضوع رعایت حقوق مصرف کنندگان و مشتری مداری گام های مهم و موثری برداشته بودند و موجبات رضایت مشتریان خود را به نحو مطلوبی فراهم نموده، با اهدای نشان و لوح تقدیر در این اجلاس قدردانی به عمل آمد. آژانس لاچین سیر که همیشه مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و جلب رضایت نسبی مسافران خود را فراهم نموده است هر 2 جایزه تندیس و لوح تقدیر را به خود اختصاص داد و با اهدای تندیس و لوح تقدیر از سوی مسئولان برگزار کننده اجلاس مورد تجلیل نهاده شد.

آژانس لاچین سیر تورها و پروازهای زیر را ویژه تابستان 93 به مشتریان خود ارائه خواهد کرد:

- آغاز پروازهای آنتالیا با هواپیمایی فری برد

- بدروم با هواپیمایی کرندون و فری برد

- کوش آداسی با هواپیمایی اطلس جت

- مالزی + سنگاپور با هواپیمایی ایران ایر

- دبی با هواپیمایی ایران ایر

- بمبئی + گوا با هواپیمایی ایران ایر

- سواحل جنوب شرق آسیا (بانکوک - پاتایا) با هواپیمایی عمان ایر

- استانبول با هواپیمایی ایران ایر

منبع: لست سکند
انتشار: 8 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 558

به "اهدای نشان رضایتمندی مشتری به لاچین سیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای نشان رضایتمندی مشتری به لاچین سیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید