بازسازی منزل: اولین مدرسه بازسازی راه اندازی می گردد

به گزارش سبزا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از راه اندازی اولین مدرسه بازسازی در مرکز معماری گلین ایران اطلاع داد.

بازسازی منزل: اولین مدرسه بازسازی راه اندازی می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگار از ، سید مصطفی فاطمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با اشاره به افزایش اندازه بازسازی ها در بافت تاریخی پس از ثبت جهانی یزد گفت: نبود نیروی کافی و متخصص در امر بازسازی باعث شد تا اولین مدرسه بازسازی برای تربیت نیروی جوان و متخصص در یزد راه اندازی گردد.

او با بیان اینکه معماری گلین، پایه معماری در استان یزد است، اضافه نمود: دانش آموزان در هنرستان بازسازی علاوه بر آموزش در حوزه بازسازی، آموزش هایی هم در زمینه معماری سنتی، معماری گلین، داخلی و آینه کاری و کاشی کاری سنتی فرا می گیرند.

فاطمی بیان داشت: فردی که در این هنرستان فارغ التحصیل می گردد، می تواند فعالیت خود را در حوزه بازسازی به اسم یک دیپلمه ماهر شروع کند و یا در زمینه های تخصصی دیگر معماری و بازسازی ادامه تحصیل دهد.

و

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1745

به "بازسازی منزل: اولین مدرسه بازسازی راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل: اولین مدرسه بازسازی راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید