بانکوک: انفجار بمب در یک معبد 27 نفر را قربانی کرد

به گزارش سبزا، انفجار بمب در یک معبد بزرگ هندو ها در منطقه مرکزی بانکوک، پایتخت تایلند حداقل 27 کشته بر جای گذاشت. در میان گشته شدگان این حمله، شماری از اتباع خارجی نیز بودند. گفته می گردد هدف این حمله وارد کردن بطمه به صنعت گردشگری این کشور بوده است.

بانکوک: انفجار بمب در یک معبد 27 نفر را قربانی کرد

با تور ارزان تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

انفجار یک بمب در معبد اراوان دستکم 27 نفر را کشت و ده ها نفر دیگر را زخمی کرد. بر اساس این گزارش بمب در یک موتورسیکلت جاسازی شده بود.

به گزارش رویترز، انفجار روز دوشنبه 17 اوت (26 مرداد) در ساعت 19 به وقت محلی و در نزدیکی مراکز تجاری، هتل های مجلل، ادارات دولتی و منطقه توریستی بانکوک روی داد. هنوز هیچ گروهی مسئولیت این سوءقصد را بر عهده نگرفته است. وزیر دفاع تایلند می گوید که عاملان این انفجار با هدف قرار دادن منطقه گردشگری بانکوک و مسافران خارجی قصد داشته اند به اقتصاد و صنعت گردشگری این کشور ضربه بزنند. به گفته مقامات پلیس، در پی این حمله تروریستی، تا به امروز 27 نفر کشته و 78 نفر دیگر زخمی شده اند. شماری گردشگران خارجی در میان قربانیان هستند. با توجه به ابعاد این انفجار ممکن است تعداد کشته شدگان افزایش یابد. یک شاهد عینی به خبرگزار رویترز گفت که پس از انفجار نیروهای پلیس برای آنالیز امکان وجود بمب دوم از عبور و مرور افراد جلوگیری کردند. رئیس پلیس بانکوک نیز توضیح داد که نیروهای امنیتی در پی بمب های احتمالی دیگر هستند. منبع: دویچه وله

منبع: کجارو
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 651

به "بانکوک: انفجار بمب در یک معبد 27 نفر را قربانی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانکوک: انفجار بمب در یک معبد 27 نفر را قربانی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید