بانک پارسیان به یاری صنایع می آید

به گزارش سبزا، در ادامه حمایت بانک پارسیان از واحد های صنعتی و فراوریی و به منظور تحققشعار جهش فراوری، امکان پرداخت تسـهیلات ریالی سـرمایه درگردش بخش صنعت معدن، سرمایه در گردش ویژه شرکت های صادر کننده کالا های صنعتی و سرمایه ثابت طرح های ایجادی و توسعه ای بخش صنعت معدن، از سوی این بانک فراهم شد.

بانک پارسیان به یاری صنایع می آید

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، بر اساس قراردادهای فی مابین بانک پارسیان و صـندوق توسـعه ملی، واحدهای صنعتی و معدنی در مناطق برخوردار برای تامین سرمایه در گردش خود می توانند تا سقف 300 میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود 16 درصد و شرکت های صادر کننده کالاهای صنعتی کلیه مناطق تا سقف 400 میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود 5/14 درصد دریافت کنند و طی مدت یک سال تسهیلات خود را تسویه کنند.

طرح های ایجادی و توسعه ای بخش صنعت معدن مناطق برخوردار از دیگر بخش هایی است که بانک پارسیان به متقاضیان واجد شرایط تسهیلات بلند مدت 5/5 ساله اعطا می کند. تسهیلات تامین سرمایه ثابت این بخش حداکثر 80 درصد میزان سرمایه گذاری طرح و با نرخ سود 16 درصد بوده و بازپرداخت تسهیلات بعد از اتمام فرآیند ساخت (حداکثر 30 ماه) و یک تنفس 6 ماهه شروع و با بازپرداخت اقساط طی مدت 30 ماه خاتمه می پذیرد.

لازم به ذکر است جهت تسهیل در امر صادرات و همراهی هرچه بیشتر با شرکتهای صادراتی، بانک پارسیان نسبت به انعقاد تفاهم نامه همکاری با صندوق ضمانت صادرات اقدام کرده است. شرکتهای مزبور برای استفاده از تسهیلات ویژه شرکت های صادر کننده کالاهای صنعتی، می بایست در بدو امر در سامانه بهین یاب به نشانی) https://behinyab.irلینک تسهیلات بسته حمایت از صادرات) ثبت نام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1200

به "بانک پارسیان به یاری صنایع می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک پارسیان به یاری صنایع می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید