برایان کرانستون کارگردانی تئاتر را هم تجربه می نماید

به گزارش سبزا، بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون میخواهد اولین تجربه کارگردانی تئاتر را هم انجام دهد.

برایان کرانستون کارگردانی تئاتر را هم تجربه می نماید

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از لس آنجلس تایمز، برایان کرانستون بازیگر برنده امی و گلدن گلوب که با برکینگ بد و جهانی مالکوم به شهرت جهانی رسید، با اولین تجربه کارگردانی تئاتری اش فصل نمایش 21-2020 گیفن پلی هاوس را به خاتمه می برد.

بیست و پنجمین فصل نمایش گیفن پلی هاوس از 8 سپتامبر 2020 آغاز و تا 25 جولای 2021 ادامه می یابد.

گیفن پلی هاوس یک کمپانی تئاتر است که سال 1995 توسط گیلبرت کیتس تاسیس شد. این کمپانی برای دو سالن این تئاتر به فراوری نمایش می پردازد. این خانه نمایش در وست وود لس آنجس واقع شده است.

نمایش هنوز بی عنوان کرانستون به عنوان نمایش خاتمهی این فصل متفاوت این خانه نمایش انتخاب شده است.

این بازیگر که دومین جایزه تونی را سال پیش برای اجرایش در نمایش شبکه دریافت کرد پیش از این کارگردانی اپیزود هایی از برکینگ بد و خانواده مدرن را برای تلویزیون انجام داده است.

کرانستون در این باره گفت: این افتخار را داشته که سال 2006 در همین خانه نمایش با نمایش خدای جهنم برمبنای نمایشنامه ای از سم شپرد به کارگردانی جیسون آلکساندر روی صحنه برود. وی افزوده است ورود به جهان کارگردانی تئاتر، تجربه ای است که پیش از آن کشفش نکرده است و وقتی به وی چنین پیشنهادی بشود نمی تواند از آن بگذرد. وی افزوده است: بسیار هیجان زده هستم که این شانس را به دست آورده ام.

کرانستون سال 2014 نخستین جایزه تونی خود را به عنوان بهترین بازیگر نمایش برای ایفای نقش پرزیدنت لیندون جانسون در نمایشی با عنوان همه راستا در برادوی به دست آورد. این نمایش بعد به همین نام در اچی بی او در سال 2016 روی آنتن رفت. او برای شبکه جایزه لارنس اولیویه را هم برد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 792

به "برایان کرانستون کارگردانی تئاتر را هم تجربه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برایان کرانستون کارگردانی تئاتر را هم تجربه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید