بهترین دانشگاه های لندن بهترین دانشگاه های لندن

به گزارش سبزا، بهترین دانشگاه های لندن

اگر قصد تحصیل در انگلستان را در سر دارید باید گفت یکی از بهترین انتخاب های ممکن را نموده اید، چرا که با این انتخاب در کشوری تحصیل خواهید کرد که دانشگاه های آن از برترین دانشگاه های دنیا هستند. در این بین لندن بیش از دیگر شهرهای انگلیس و دنیا از دانشگاه های دارای رتبه دنیای برخوردار است. به طورمعمول دانشگاه های لندن در صدر رده بندی های دانشگاه های دنیا قرار می گیرند. شهر لندن همچنین از طرف دانشجویان بهترین شهر دنیا که در آن به زبان انگلیسی تکلم می گردد، شناخته شده است. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا بهترین دانشگاه های لندن را به شما معرفی کنیم.

بهترین دانشگاه های لندن بهترین دانشگاه های لندن

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

بهترین دانشگاه های جهان

رده بندی ها و جداول رتبه دهی متفاوتی وجود دارند که تعدادی از دانشگاه های لندن همیشه در آن ها صندلی مناسبی کسب می نمایند. در شروع آنالیز ها رجوع به رده بندی ها می تواند یاری حالتان باشد، درعین حال به یاد داشته باشید که بسیاری از مؤسسات تخصصی برتر، چون چندان عظیم نیستند، در این رده بندی ها به چشم نمی آیند. همچنین ممکن است که یک دانشگاه در حوزه خاصی دارای وجهه و صندلی برجسته ای باشد اما این امر در رده بندی ها بازتاب نیافته باشد.

دانشگاه های دارای رتبه جهانی

دانشگاه هایی که به آن ها خواهیم پرداخت، بهترین دانشگاه های لندن و پیشروی جهانی بوده و دانشجویان و اشخاص آکادمیک جهان علاقه مندند که در این دانشگاه ها صندلیی داشته باشند.

امپریال کالج لندن

امپریال کالج لندن همیشه در شمار بهترین دانشگاه های لندن و جهان نهاده شده است و به واسطه آموزش و پژوهش در علوم، مهندسی، پزشکی و مدیریت، دارای اعتبار و شهرتی جهانی است. در رده بندی جهانی دانشگاه ها THE World University Rankings در سال 17-2016 و نیز در رده بندی جهانی دانشگاهی QS در سال 17-2016 رتبه های هشتم و نهم بهترین دانشگاه ها را به دست آورده و همچنین در رده بندی اعتبار جهانی 2016 THE World Reputation Rankings نیز به کسب رتبه پانزدهم نائل شده است. تمامی این توفیقات مؤید این نکته است که امپریال کالج یکی از بهترین دانشگاه های جهان است. این دانشگاه بین المللی دانشجویانی از 123 کشور مختلف را به خود جذب نموده و تقریباً 46درصد از دانشجویان و 32درصد از اعضای هیئت علمی این دانشگاه، غیربریتانیایی هستند.

دانشگاه کالج لندنUCL

دانشگاه کالج لندن که توسط ساندی تایمز نیروگاهی اندیشمندانه با اعتباری جهانی an intellectual powerhouse with a world-class reputation نامیده شده، به طور مداوم یکی از برترین دانشگاه های بریتانیا و جهان به شمار رفته است. در رده بندی سال 17-2016 QS، دانشگاه کالج لندن در رتبه هفتم دانشگاه های برتر جهان نهاده شده است. این دانشگاه همچنین در رده بندی جهانی دانشگاه ها در سال 17-2016 رتبه پانزدهم و در رده بندی اعتبار جهانی 2016، رتبه بیستم را به دست آورده است. این دانشگاه که با عنوان دانشگاه جهانی لندن نیز شناخته می گردد، فضایی بین المللی را برای دانشجویان تدارک دیده، به طوری که اکنون تقریباً 40درصد از دانشجویانش را غیربریتانیایی ها تشکیل می دهند.

دانشگاه کینگز کالج لندن

دانشگاه کینگز کالج لندن یکی از پیشروترین دانشگاه های آموزشی و پژوهشی جهان است که مرکز اصلی آن در دل لندن واقع شده است. این دانشگاه در بسیاری از پیشرفت هایی که به شکل گیری زندگی مدرن انجامیده اند، نقشی اساسی ایفا نموده که کشف ساختار دی ان ای و پژوهش هایی که به توسعه رادیو، تلویزیون، تلفن همراه و رادار انجامیده از آن جمله است. کینگز کالج در رده بندی 17-2016 QS رتبه 21، در رده بندی جهانی دانشگاه ها 17-2016 رتبه 36 و در رده بندی اعتبار جهانی 2016 رتبه 43 را به دست آورده است و به این ترتیب یکی از محبوب ترین مراکز آموزشی نزد دانشجویان بین المللی به شمار می رود. 280.000 دانشجوی این دانشگاه در 5 پردیس به تحصیل مشغول هستند. چهار پردیس این دانشگاه در کنار رودخانه تیمز واقع شده اند.

دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن LSE

دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن دانشگاهی تخصصی با اعتباری جهانی است. آموزش و پژوهش در این دانشگاه، گستره عظیمی از علوم اجتماعی، اقتصاد، علوم سیاسی و حقوق تا جامعه شناسی، انسان شناسی، حسابداری و امور اقتصادی را در برمی گیرد. دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن به طور مداوم در صندلی های برتر رده بندی های ملی و بین المللی دیده می گردد. در رده بندی جهانی QS 17-2016 این دانشگاه در رده سی وهفتم بهترین دانشگاه های جهان نهاده شده است. این دانشگاه همچنین در رده بندی جهانی دانشگاه ها در سال 17-2016 رتبة 25 و در رده بندی اعتبار جهانی 2016 رتبه 24 را به دست آورده است. دانشجویانی از بیش از 150 کشور جهان در دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن حضور دارند و به این ترتیب این دانشگاه به مکانی منحصربه فرد در مرکز لندن به لحاظ گستردگی و جهانی بودن بدل شده است.

دانشکده کسب وکار لندن

این دانشگاه به خاطر رشته های MBA و برنامه های مدیریت و امور اقتصادی، همیشه در صندلی های برتر رده بندی دانشکده های کسب وکار جهان دیده می گردد. دانشکده کسب وکار لندن ترکیبی از برنامه های تخصصی و غیرتخصصی را جهت هماهنگی با دانشجویان و مدیران اجرایی، در هر مرحله ای از کار خود که باشند، ارائه می نماید. دانشکده کسب وکار لندن به عنوان موسسه ای تخصصی معمولاً در رتبه های بالای رده بندی های عمومی قرار نمی گیرد. بااین حال در سال 2016 در رده بندی اعتبار جهانی، در میان صد دانشگاه برتر نهاده شده است. دانشکده کسب وکار لندن در رده بندی Financial Times Masters in Management سال 2016 رتبه ششم و در رده بندی Financial Times global MBA سال 2016 نیز رتبه ششم را کسب نموده که مؤید صندلی برجسته آن به عنوان یکی از برترین دانشکده های کسب وکار جهان است.

دانشکده بهداشت و طب گرمسیری لندن

دانشکده بهداشت و طب گرمسیری لندن LSHTM مؤسسه ای پیشرو در برگزاری دوره های پسادکتری است که به طور تخصصی در حوزه آموزش و پژوهش در بهداشت عمومی و طب گرمسیری به فعالیت می پردازد. رشته های تخصصی چندرشته ای این دانشکده، پزشکان بالینی، اپیدمولوژیست ها، آمارگران، دانشمندان اجتماعی، زیست شناسان مولکولی و ایمنی شناسان را شامل می گردد. این دانشکده به عنوان موسسه ای تخصصی معمولاً در رده های بالای رده بندی های عمومی قرار نمی گیرد و فقط در میان 100 رتبه نخست رده بندی اعتبار جهانی 2014 به چشم می خورد. بودجه پژوهشی این دانشکده به بیش از 79میلیون پوند در سال رسیده است، بودجه ای که توسط منابع اقتصادی و بین المللی از قبیل دولت بریتانیا، کمیسیون اروپا، خیریه ولکام تراست و نیز بنیاد بیل و ملیندا گیتس تأمین می گردد.

دانشگاه ملکه ماری لندن

دانشگاه ملکه ماری یکی از بهترین مؤسسات آموزش عالی پژوهش محور بریتانیا و با حدود 17.840 دانشجو، یکی از عظیم ترین کالج های دانشگاه لندن به شمار می رود. این دانشگاه، چندرشته ای بوده و در موضوعات متنوعی در علوم انسانی، علوم اجتماعی، حقوق، پزشکی و دندان پزشکی و علوم و مهندسی به فعالیت می پردازد. دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه کوئینز ماری به لحاظ شهریه ورودی در شمار 10 دانشگاه نخست بریتانیا قرار دارند. در رده بندی جهانی دانشگاه ها 17-2016 این دانشگاه در رتبه 113 نهاده شد. رده بندی ها تنها یکی از دلایلی هستند که بیش از 100.000 دانشجو را بیش از دیگر شهرهای جهان مجاب به ماندن در لندن نموده اند.

منبع:

www.studylondon.ac.uk

منبع: سفیرساعی
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 919

به "بهترین دانشگاه های لندن بهترین دانشگاه های لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین دانشگاه های لندن بهترین دانشگاه های لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید