تور ارزان چین: برترین فروشگاه های اوت لت در هنگ کنگ

به گزارش سبزا، فروشگاه های اوت لت در هنگ کنگ

در هنگ کنگ فروشگاه های اوت لت زیادی وجود دارد اما پیدا کردن آن ها گاهی سخت است. اغلب آن ها در خارج از مرکز شهر قرار دارند چون در آنجا هزینه اجاره مغازه ها کمتر است و نیازی نیست که با فروشگاه های برند رقابتی داشته باشند. کسانی که در پی تخفیف های زیاد هستند و زمان کافی برای گشتن در برترین فروشگاه های اوت لت را دارند می توانند اجناسی با 70 درصد تخفیف پیدا نمایند. واضح است که محصولاتی که در فروشگاه های اوت لت هنگ کنگ به فروش می رسند اجناسی از فصل قبل هستند. اگر به خرید مقرون به صرفه علاقه دارید این فروشگاه ها با تخفیف های زیاد خود برترین محل برای شما هستند. بهتر است که صبح زود به این فروشگاه ها بروید تا اجناس تازه را بخرید. می خواهیم تعدادی از برترین فروشگاه های اوت لت در هنگ کنگ رابه شما معرفی کنیم، خبرنگاران را همراهی کنید.

تور ارزان چین: برترین فروشگاه های اوت لت در هنگ کنگ

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

اوت لت سیتی گیت (Citygate)

این مرکز خرید برای کسانی که در پی تخفیف های زیاد هستند اولین جایی است که باید به آن بروند چون این اوت لت فقط به هنگ کنگ اختصاص دارد و در تمام مدت سال اجناسی از برندهای بین المللی را با تخفیف های زیاد ارائه می دهد. محدوده تخفیف ها در این مرکز از 30 تا 70 درصد است. بیش از 90 برند بین المللی شامل آرمانی، کلوین کلاین در این مرکز شعبه دارند. وسایلی مثل کفش، محصولات آرایشی، تجهیزات ورزشی، لباس بچه ها، اسباب بازی بچه ها و وسایل منزل در این فروشگاه فروخته می گردد. این مرکز خرید پر از مشتری است و به همین علت شاید نتوانید خریدی راحت در آن داشته باشید اما در عوض پول زیادی را پس انداز می کنید. سیتی گیت هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است و در جزیره لانتانو در خیبان تات تونگ 20 قرار گرفته است.

هاریزون پلازا (Horizon Plaza)

هاریزون پلازا مرکز خرید خیلی بزرگی است و برای اینکه بتوانید همه جای آن را بگردید نیاز به زمان زیادی دارید. این مرکز، برندهایی مثل آرمانی، رالف لورن، پل اسمیت و دیزل دارد و در یک بلوک اداری معمولی در سواحل جنوبی هنگ کونگ قرار گرفته است. تعداد مغازه های بیشمار این مرکز و برندهای معروف و لوکس آن برای کسانی که می خواهند خریدهای زیاد و با تخفیف داشته باشند باورنکردنی است. کمترین میزان تخفیف 30 درصد و بیشترین میزان آن 80 درصد است. از ایستگاه مرکزی با هزینه 200 دلار هنگ کنگ با تاکسی می توانید به این مرکز برسید و یا از اتوبوس بهره ببرید.

اوت لت پرادا (Prada)

اگر برای اولین بار است که به هنگ کنگ می روید برای رسیدن به این مرکز باید از نقشه بهره ببرید اما در این اوت لت که در سواحل جنوبی هنگ کنگ قرار گرفته است می توانید تخفیف های زیادی را برای برندهای معروف ایتالیایی داشته باشید تخفیف هایی که گاهی به 80 درصد می رسد اما اغلب 50 درصد است. در این مرکز قیمت وسایل کوچک مثل کمربند و کیف پول از 2000 دلار هنگ کنگ آغاز می گردد. اوت لت پرادا از سه شنبه تا یکشنبه از 12 تا 7 شب باز و در روزهای دوشنبه تعطیل است.

منبع: hong-kong-hotels.ws

منبع: الی گشت
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1987

به "تور ارزان چین: برترین فروشگاه های اوت لت در هنگ کنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: برترین فروشگاه های اوت لت در هنگ کنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید