بی اطلاعی از قوانین مسابقات در حذف چونبوری موثر بود

به گزارش سبزا، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتسال چونبوری تایلند با اشاره به حذف این تیم گفت: مشکل ما این بود که ارتباط خوبی با مسئولان این مسابقات نداشتیم و به همین دلیل از بسیاری قوانین بی اطلاع بودیم.

بی اطلاعی از قوانین مسابقات در حذف چونبوری موثر بود

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، راکفول ساین در کنفرانس خبری پس از ملاقات تیمش مقابل الریان قطر گفت: اشتباهات زیادی داشتیم و نتوانستیم برنامه هایمان را در ملاقاتهای خود پیاده کنیم.

وی با ابراز تاسف از حذف تیمش در مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا اضافه کرد: متاسفانه کار ما ناتمام ماند و با حذف از دور مسابقات باید به کشور برگردیم و شرمسار طرفداران شدیم.

سرمربی تیم فوتسال چونبوری تایلند با اشاره به نحوه صعود تیم های با شرایط برابر از گروه های چهارگانه مسابقات گفت: مشکل ما اشتباهات خودمان بود و اگر می دانستیم براساس شمارش کارت تیم های هم امتیاز برای صعود معین می شوند در بازی های گذشته به گونه ای عمل می کردیم که به راحتی از گروه بالا برویم.

وی با عذرخواهی از مردم کشور تایلند و طرفداران چنبوری بیان نمود: مشکل ما این بود که ارتباط خوبی با مسئولان این مسابقات نداشتیم و به همین دلیل از بسیاری قوانین بی اطلاع بودیم.

به گزارش خبرنگاران، تیم چونبوری تایلند پس از قبول شکست مقابل الریان قطر با قرار دریافت در رده سوم جدول گروه از دور مسابقات کنار رفت.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 582

به "بی اطلاعی از قوانین مسابقات در حذف چونبوری موثر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی اطلاعی از قوانین مسابقات در حذف چونبوری موثر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید