تقدیر از دست اندرکاران برگزاری مراسم کشوری گرامیداشت روز جهانی معلولان

به گزارش سبزا، تهران (پانا) - با حضور رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از دست اندرکاران برگزاری مراسم کشوری گرامیداشت روز جهانی معلولان تقدیر شد.

تقدیر از دست اندرکاران برگزاری مراسم کشوری گرامیداشت روز جهانی معلولان

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، جواد حسینی در این نشست با بیان اینکه مهمترین مناسبت اختصاصی سازمان آموزش و پرورش استثنایی در طول سال هفته و روز گرامیداشت معلولین است، گفت: مناسبت هایی نظیر روز و هفته جهانی معلولین در علم مردم شناسی به عنوان مناسک گذار هستند تا جامعه را نسبت به موضوع متوجه کند و افراد درگیر آن مناسبت را نیز تکریم نمایند.

وی اضافه نمود: آگاهی سازی جامعه، کوشش برای در دسترس کردن جامعه برای معلولین و درک مسائل آنان از اهداف گرامیداشت روز و هفته معلولین است و مهمترین هدف برگزاری مراسم روز جهانی معلولین اجتماعی کردن جامعه نسبت به معلولین است.

معاون وزیر با بیان اینکه نوآوری، اجتماعی کردن اهداف و فراوری ارزش های مشترک موجب فراهم شدن زمینه مشارکت می گردد، گفت: مناسبت هایی نظیر روز و هفته جهانی معلولین می تواند این زمینه ها را جلا دهد و جامعه را برای مشارکت بیشتر تحریک کند.

حسینی با تقدیر از استان های کشور در برگزاری با شکوه مراسم گرامیداشت هفته جهانی معلولین گفت: در هفته معلولین 54 پروژه در آموزش و پرورش استثنایی افتتاح یا کلنگ زنی شد که 40 پروژه از این تعداد افتتاحیه و 14 پروژه نیز کلنگ زنی بود.

وی خواهان نقش دادن بیشتر به تشکل های فعال در حوزه معلولین شد و گفت: یکی از جلوه های خوب گرامیداشت هفته معلولین برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان استثنایی بود که جای تقدیر دارد.

شایان ذکر است در این مراسم از دست اندرکاران برگزاری مراسم کشوری روز جهانی معلولین تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1889

به "تقدیر از دست اندرکاران برگزاری مراسم کشوری گرامیداشت روز جهانی معلولان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر از دست اندرکاران برگزاری مراسم کشوری گرامیداشت روز جهانی معلولان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید