برگزاری همایش ملی آینده صنعت گردشگری در خرم آباد

به گزارش سبزا، همایش ملی آینده صنعت گردشگری با موضوع فراوری محتوا در خرم آباد برگزار گردید.

برگزاری همایش ملی آینده صنعت گردشگری در خرم آباد

از سفر با قیمت تور کانادا بهمن 99 لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، سید امین قاسمی مدیرکل این استان با اعلام این خبر اضافه نمود: به منظور ارائه راهکارهای لازم در مورد توسعه صنعت گردشگری این همایش و کارگاه آموزشی امروز با حضور استان های تهران، قم، کرمانشاه، ایلام و جمعی از فعالان گردشگری استان لرستان برگزار گردید.

او با بیان اینکه باید کوشش گردد ظرفیت های تاریخی و طبیعی کشورمان را با توجه به قدمت تاریخی این دیار در جهان معرفی کنیم اضافه نمود: اگر با یاری فعالان گردشگری فراوری محتوای خوبی در این حوزه ایجاد کنیم در واقع زمینه رشد و توسعه صنعت گردشگری را فراهم خواهیم کرد.

او گفت: با توجه به کارهای خوبی که در حوزه گردشگری در دو سال اخیر صورت گرفته، استان لرستان به عنوان پایلوت گردشگری غرب کشور مطرح شده به طوری که مطابق آنالیز صورت گرفته این استان با وجود داشته های تاریخی، فرهنگی و طبیعی جزو پنج استان اول کشور محسوب می گردد.

قاسمی با اشاره به حمایت های دکتر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از گردشگری غرب کشور بخصوص استان لرستان بیان نمود: در راستای همین حمایت ها لرستان در نمایشگاه های خارج کشور از جمله فیتور اسپانیا که یکی از نمایشگاه های بزرگ گردشگری در جهان شرکت کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان همچنین به اهمیت بازاریابی محتوا در صنعت گردشگری اشاره و اظهار کرد: در این زمینه باید با فعالیت های به روز تبلیغاتی از جمله انتشار تصاویر، سفرنامه، فیلم های کوتاه و بسته های سفر توسط آژانس های گردشگری، نسبت به معرفی ظرفیت های بزرگ گردشگری کوشش گردد که دست یابی به این مهم نیازمندی همکاری و تعامل همه فعالان این حوزه است.

قاسمی، کوشش استکبار جهانی برای ناامن جلوه دادن ایران را بی نتیجه دانست و گفت: خوشبختانه کشور ایران از امن ترین کشورهای جهانست و در صورت فراهم کردن زیرساخت شاهد حضور بیش از پیش گردشگران در کشور خواهیم بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 667

به "برگزاری همایش ملی آینده صنعت گردشگری در خرم آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری همایش ملی آینده صنعت گردشگری در خرم آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید