ثمربخش: دبیر گفت به بدگویان اجازه ورود نمی دهد، وزارت ورزش باید به فدراسیون کشتی کمک کند

به گزارش سبزا، رئیس هیئت کشتی استان مازندران گفت: دبیر تاکید داشت که اجازه ورود به کسانی که می خواهند با بدگویی جایی برای خود پیدا کنند، نمی دهد.

ثمربخش: دبیر گفت به بدگویان اجازه ورود نمی دهد، وزارت ورزش باید به فدراسیون کشتی کمک کند

اصغر ثمربخش در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد نشست اخیرش با رئیس فدراسیون کشتی گفت: در روزهای گذشته به همراه 4-3 هیئت دیگر به فدراسیون کشتی رفتیم. اول از همه این دیدار به خاطر تبریک ریاست علیرضا دبیر بود و بعد از آن نیز مسائلی از کشتی را با رئیس فدراسیون در میان گذاشتیم. چون چند هیئت دیگر نیز در این نشست بودند فرصت نشد در مورد مسائل خاص کشتی مازندران با دبیر صحبت کنیم اما قرار شد دبیر به اولین استانی که سفر می کند، مازندران باشد و دیداری نیز با مسئولان ورزش و استانداری داشته باشد تا به طور کامل در جریان وضعیت کشتی استان قرار بگیرد.

وی کار فدراسیون را به دلیل مسائل مالی در ادامه راه سخت ارزیابی کرد و گفت: اولین چالش علیرضا دبیر در کشتی، بودجه و مسائل مالی است. به هر حال در انتخابات هم اتفاقاتی رخ داد و بی اخلاقی ها همه را ناراحت کرد، جمع کردن کشتی بعد از آن همه اتفاق کار ساده ای نیست، البته دبیر سعی کرده از آدم های خوب در کار استفاده کند و ما هم آرزوی موفقیت برایش داریم. او به زمان احتیاج دارد، کمیته و بخش های مختلف نیز باید او را همراهی کنند. با تعامل می شود کار را پیش برد.

ثمربخش با تاکید بر اینکه برای برون رفت کشتی از وضعیت موجود همه باید کمک کنند، شرح داد: به قول رسول خادم، وقتی قرار است به کشتی کمک کرد، چه فرقی می کند بین من و فلانی، همه باید دست به دست هم بدهند. باید حریم بزرگان حفظ شود. دبیر هم می خواهد چنین کاری انجام دهد و تاکید داشت اجازه ورود به کسانی که می خواهند با بدگویی جایی برای خود پیدا کنند، نمی دهد. این بدعت بدی است که سر سفره یک نفر بنشینیم و بعد از تغییرات، از نفر قبلی بدگویی کنیم، در کشتی که دم از اخلاق و مرام پهلوانی می زنند این حرف ها پذیرفته شده نیست. عده ای می خواهند موج سواری کنند که قطعا دبیر حواسش به این موضوع هست.

رئیس هیئت کشتی مازندران در مورد تصمیم رضا یزدانی برای عدم حضور در تورنمنت گرجستان گفت: با خودش صحبت نکردم اما اعلام کرده دچار بیماری شده و به همین دلیل اخیرا تمرینات خوبی نداشته، به هر حال بدیهی است در شرایط سنی و فیزیکی او، میزان آسیب دیدگی اش در تمرینات سخت بیشتر می شود، باید دید وضعیت او تا جهانی قزاقستان به چه شکل است و کادرفنی تیم ملی چه تصمیمی خواهد گرفت.

ثمربخش در مورد اینکه آیا مربی جدیدی از استان مازندران به کادرفنی تیم های ملی اضافه خواهد شد؟ گفت: از گذشته روالی وجود داشت که یکسری آدم ها تحت هر شرایطی به کار گرفته می شدند، قرار است این بار در این زمینه متفاوت عمل شود و امیدوار هستم مربیان سازنده دیده شوند. در این مدت نگاه خوبی به مربیان سازنده استان ما وجود نداشته و این باعث ناراحتی این قشر شده است. در استان ما یک مسابقه در رده سنی نونهالان برگزار می شود شاهد حضور 620 شرکت کننده هستیم. مربیانی داریم که 12 سال تمام با تیم های ما در مسابقات کشوری حضور داشتند اما دیناری دریافت نکرده اند، این فقط عشق است و این عشق نباید هیچگاه از بین برود. ما ادعای اولین و بهترین بودن را نداریم اما همیشه مدعی هستیم که پتانسیل و ظرفیت بالایی داریم.

رئیس هیئت کشتی مازندران با اشاره به وضعیت این روزهای فدراسیون کشتی گفت: دبیر در بدترین زمان ممکن به فدراسیون آمد، در این چند ماه اعزام های جهانی را داریم و اوج کار کشتی است. تامین اعتبار برای اعزام تیم ها انرژی زیادی از او گرفته و از صبح تا شب به دنبال اسپانسر و تامین هزینه هاست. وزارت ورزش باید کمک کند، اگر کشتی نتیجه نگیرد نباید صرفا فدراسیون را مقصر دانست چون اصل سازندگی کشتی در استان هاست در حالی که ادارات کل هیئت ها را رها کرده و بودجه ای برای سازندگی در اختیار آنها قرار نمی دهند. وزارت ورزش باید از آنها برنامه بخواهد. اگر از کشتی موفقیت می خواهیم، راهش فقط از فدراسیون نمی گذرد و باید از استان ها حمایت شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 257

به "ثمربخش: دبیر گفت به بدگویان اجازه ورود نمی دهد، وزارت ورزش باید به فدراسیون کشتی کمک کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثمربخش: دبیر گفت به بدگویان اجازه ورود نمی دهد، وزارت ورزش باید به فدراسیون کشتی کمک کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید