هتل تیفلیس تفلیس؛ اقامت در نزدیکی مشهورترین جاذبه های گرجستان (تور گرجستان)

به گزارش سبزا، هتل تیفلیس تفلیس از هتل های قدیمی و باسابقه گرجستان با امکانات مناسبی است که بیشتر به خاطر موقعیتش توانسته جزو یکی از اولویت های اقامتی مهمانان باشد. به عبارتی مهمانان هتل تیفلیس تنها با چند دقیقه پیاده روی به بسیاری از اماکن و مشهورترین جاهای دیدنی تفلیس دسترسی خواهند داشت.

هتل تیفلیس تفلیس؛ اقامت در نزدیکی مشهورترین جاذبه های گرجستان (تور گرجستان)

با ما سفر کنید و با تور گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

این هتل نه تنها به جاذبه ها بلکه به مراکز خرید تفلیس هم دسترسی آسان و راحتی دارد کافی است از ایستگاه های اطراف هتل بهره ببرید تا به مراکز خرید و جاذبه های فراوان تفلیس برسید. حالا که این هتل توانسته توجه تان را جلب کند، بد نیست نگاه کمی جزیی تری به امکانات و خدمات آن داشته باشید.

امکانات و خدمات عمومی هتل تیفلیس تفلیس

هتل تفلیس بیشتر به خاطر موقعیت خود انتخاب می گردد و امکانات آن در حد ستاره هایش است و انتظار چندان زیادی نباید از آن داشت با این حال مهمانانی که در این هتل اقامت دارند به اینترنت رایگان در سرتاسر هتل، بار و پارکینگ رایگان دسترسی خواهند داشت. هتل برای مهمانان سالمند و توان یاب خود امکانات و خدماتی مانند رمپ و دستگیره در سرویس های بهداشتی در نظر گرفته که چنین امکاناتی را کمتر در هتل های میان رده می توان دید.

کارکنان بخش پذیرش هتل به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به مهمانان هستند. تیفلیس خدمات کانسیرج هم ارائه می دهد وکارکنان بخش کانسیرج شاد می شوند بتوانند در اموری مانند رزرو رستوران و غیره کمکی به مهمانان بنمایند.

آن دسته از مهمانانی که بی خیال خرید بلیط هواپیما و سفر هوایی شده و با اتومبیل شخصی سفر نموده اند، امکان پارک خودروی شخصی شان را در پارکینگ هتل خواهند داشت اما آن هایی که با خرید بلیط هواپیما به تفلیس سفر نموده اند حتما احتیاجمند استفاده از وسیله های حمل و نقل عمومی تفلیس خواهند بود درصورتی که هتل این احتیاج را با ایجاد خدمات کرایه خودرو رفع نموده است.

خدمات ترانسفر فرودگاهی(باهزینه)، خدمات خانه داری، خدمات لباسشویی و خشک شویی، خدمات تور، دستگاه خودپرداز بانکی، اتاق چمدان، خدمات نگهداری از کودک/ نوزاد و غیره از امکاناتی است که با اقامت در هتل تیفلیس تفلیس به آن ها دسترسی خواهید داشت. ورود حیوانات به هتل تیفلیس آزاد است و هزینه ای بابت آن از مهمانان دریافت نخواهد شد. کاسه غذاخوری مخصوص و سبد مخصوص حیوانات نیز در صورت درخواست به صاحبان حیوانات خانگی داده می گردد.

اتاق های هتل

تفلیس دارای اتاق هایی بدون سیگار و عایق صدا است که آرامش بیشتری را برای مهمانان به همراه دارد. اتاق های خانواده و اتاق های بدون آلرژی از دیگر انواع اتاق های این هتل هستند که می توانید مطابق با احتیاج خود یکی را انتخاب و اقامت خود در تفلیس را شروع کنید.

امکانات اتاق های هتل

همه واحدهای اقامتی هتل تیفلیس مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های کابلی هستند تا مهمانان اوقات فراغتشان در اتاق ها را به تماشای برنامه های متنوع تلویزیونی مشغول شوند. مهمانان داخل اتاق ها امکان اتصال به اینترنت هتل را خواهند داشت. حوله، سشوار و لوازم بهداشتی از جمله امکانات سرویس های بهداشتی اتاق ها هستند.

امکانات تفریح و تفریحی هتل

هتل دارای محوطه ای برای پیک نیک و فضای سرسبز بسیار زیبایی است. کلاس های آشپزی، تورهای محلی، تورهای پیاده روی، شب های سینمایی، گالری های هنری موقت، تفریحات عصرگاهی، زمین تنیس و کوه پیمایی تفریحات و تفریح هایی هستند که هتل برای مهمانان خود ایجاد نموده است. علاوه بر آن مهمانان می توانند از خدمات ماساژ هتل نیز استفاده نمایند.

رستوران هتل

کافه تفلیس با منوی بوفه و لاکارته خود از ظهر تا شب پذیرای مهمانان است. این کافه انواع غذاهای فرانسوی، روسی، اروپایی، محلی، کبابی و پیتزا را برای مهمانان هتل سرو و کوشش می نماید تا رضایت همه مهمانان را جلب کند.

فاصله هتل تیفلیس تفلیس تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

فاصله تا سالن تئاتر مرجانیشویلى: 0.3 کیلومتر

فاصله تا باغ سامیا: 0.7 کیلومتر

فاصله تا سالن تئاتر اپرا و باله تفلیس: 0.9کیلومتر

فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: 1.1 کیلومتر

فاصله تا سالن تئاتر روستاولی: 1.1 کیلومتر

فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: 2.7 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 18 آبان 1401 بروزرسانی: 18 آبان 1401 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 2104

به "هتل تیفلیس تفلیس؛ اقامت در نزدیکی مشهورترین جاذبه های گرجستان (تور گرجستان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل تیفلیس تفلیس؛ اقامت در نزدیکی مشهورترین جاذبه های گرجستان (تور گرجستان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید