طراحی مدرن ویلا: جرارد گزینه اصلی راهنمایی استون ویلا

به گزارش سبزا، کاپیتان سابق تیم فوتبال لیورپول در صدر لیست گزینه های راهنمایی تیم استون ویلا واقع شده است.

طراحی مدرن ویلا: جرارد گزینه اصلی راهنمایی استون ویلا

جهت دریافت خدمات طراحی مدرن ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت گل، عملکرد قابل قبول استیون جرارد در تیم فوتبال رنجرز اسکاتلند سبب شده است که مسئولان باشگاه استون ویلا این مرد 41 ساله را در صدر لیست گزینه های مدنظر خود برای راهنمایی این تیم قرار دهند.

باشگاه استون ویلا روز یکشنبه هفته جاری سرمربی خود دین اسمیت را در پی آغاز ضعیف تیمش در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس اخراج کرد و اکنون در صدد استخدام جانشین اوست.

به گزارش سایت گل، استون ویلا ممکن است تا روز یکشنبه هفته آینده پیشنهاد رسمی اش برای استخدام کاپیتان سابق لیورپول را ارائه کند، این در حالیست که جرارد تا سال 2024 با گلاسکو قرارداد دارد و کارفرمایان اسکاتلندی او نیز تمایلی به فسخ قراردادش ندادند. البته در صورتی که استون ویلا حاضر گردد غرامت 2.5 میلیون پوندی فسخ قرارداد جرارد را بپردازد، از دست باشگاه اسکاتلندی کاری برای ممانعت از جدایی مربی اش برنخواهد آمد.

جرارد فصل گذشته با گلاسکو قهرمان لیگ برتر اسکاتلند شد و به 9 قهرمانی متوالی رقیب همشهری، سلتیک انتها داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1808

به "طراحی مدرن ویلا: جرارد گزینه اصلی راهنمایی استون ویلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی مدرن ویلا: جرارد گزینه اصلی راهنمایی استون ویلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید