نسخه نو پلی استیشن 5 وارد بازار شد

به گزارش سبزا، سونی به تازگی عرضه نسخه اصلاح شده PS5 را شروع نموده است. مدل اصلاح شده PS5 برای اولین بار در ماه گذشته در استرالیا مشاهده شد. اکنون، یک کاربر یوتیوب به نام آستین ایوانز اطلاعاتی در مورد جزئیات این دستگاه منتشر نموده است.

نسخه نو پلی استیشن 5 وارد بازار شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از rahnamato، سونی از یک مادربرد کوچکتر، خنک کننده بهبود یافته و محفظه SSD تازه در PS5 تازه خود استفاده نموده است. تغییر عمده ای که در مدل اصلاح شده PS5 به چشم می خورد، مادربرد ارتقاء یافته آن است. مادربرد این دستگاه دو اینچ کوچک شده است و کنسول تازه با تکنولوژی خنک کننده کمی متفاوت، همراه با لوله حرارتی اضافی و هیت سینک کوچکتر عرضه می گردد.

به لطف این تغییرات، PS5 اکنون حدود 0.45 کیلوگرم سبک تر شده است. باتری CMOS دستگاه، در زیر هیت سینک پنهان شده است و برای تعویض آن باید کنسول را به طور کامل جدا کرد. محفظه SSD برای بهبود اتلاف گرما تغییراتی به همراه داشته است. ایوانز ادعا می نماید که مدل تازه PS5 به 20 تا 30 وات انرژی کمتر در حین بازی احتیاج دارد.

PS5 تازه دقیقا زمانی عرضه می گردد که سونی قیمت این کنسول را در بازار هایی مانند اروپا، بریتانیا، چین، ژاپن، کانادا، مکزیک و استرالیا افزایش داده است. طبق گزارش های منتشر شده، سونی در حال کار بر روی یک به روز رسانی اصلی بر روی PS5 Pro می باشد.

شایعات حاکی از آن است که PS5 Pro می تواند گیم پلی 120 FPS را با وضوح 2160p ارائه دهد. بعلاوه انتظار می رود این کنسول بتواند در آینده بازی های 8K را نیز اجرا کند. شایعه شده است که PS5 Pro تا سال 2024 عرضه می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 26 شهریور 1401 بروزرسانی: 26 شهریور 1401 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 2080

به "نسخه نو پلی استیشن 5 وارد بازار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه نو پلی استیشن 5 وارد بازار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید