جمعه؛ شروع جدال تکواندوکاران ایرانی در مسابقات گرندپری

به گزارش سبزا، مرحله چهارم مسابقات گرندپری 2018 از روز جمعه هفته جاری در شهر منچستر انگلیس شروع می گردد.

جمعه؛ شروع جدال تکواندوکاران ایرانی در مسابقات گرندپری

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله چهارم مسابقات گرندپری در سال 2018 از ساعت 11:30 (به وقت تهران) روز جمعه - 27 مهرماه در منچستر انگلیس شروع می گردد و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

براساس برنامه اعلامی روز جمعه و در روز نخست این رقابت ها مبارزات اوزان 68- و 80+ کیلوگرم مردان و 67- کیلوگرم زنان انجام خواهد شد که ابوالفضل یعقوبی و میرهاشم حسینی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم به عنوان نخستین نمایندگان ایران به میدان می روند.

شنبه 28 مهرماه و در روز دوم مسابقات، مبارزات اوزان 58- کیلوگرم گروه مردان و 49- و 67+ کیلوگرم گروه زنان پیگیری می گردد و آرمین هادی پور و فرزان عاشورزاده رودرروی رقبای شان قرار می گیرند.

همچنین روز یکشنبه 29 مهرماه و در روز پایانی مسابقات پیکارهای اوزان 80- کیلوگرم مردان و 57- کیلوگرم گروه زنان برگزار می گردد که ایران در این روز نماینده ای ندارد.

راهنمایی این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

لازم به ذکر است؛ این رقابت ها G4 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه تعلق می گیرد. بیژن مقانلو: کسب مدال طلا در مسابقات گرندپری تکواندو آسان نیست

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 75

به "جمعه؛ شروع جدال تکواندوکاران ایرانی در مسابقات گرندپری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمعه؛ شروع جدال تکواندوکاران ایرانی در مسابقات گرندپری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید